פרטנר משיקה: חיישן לניטור הנהיגה ברכב ושת"פ עם AIG

לקוחות יוכלו לקבל מידע מלא על אופן הנהיגה ברכב, מיקומו, מהירות הנסיעה, האם הנהג ביצע פניות חדות, צריכת הדלק ועוד ■ מנכ"ל פרטנר: זו האסטרטגיה שלנו להרחבת מוצרים וחדשנות כדי לתת ערך מוסף ללקוחות

חברת פרטנר משיקה היום (ג') מהלך שיווקי חדש במסגרת מדיניותה להרחבת השירותים החדשים שתציע במסגרת כניסתה לדור הרביעי. החברה הודיעה על שירות שייקרא סמארט דרייב, ובמסגרתו משתמשים יוכלו לרכוש התקן מיוחד שיותקן ברכב ויסייע בקבלת מידע נרחב על התנהגות הנהג והרכב.

ההתקן מאפשר העברת מידע ממערכות הרכב, ניטורו, עיבודו ושליחתו בזמן אמת כחיווי באפליקציה, וכך הוא מעניק השגחה צמודה על בטיחות ובטחון הנהגים באמצעות חיווי בסמארטפון, על אופן הנהיגה, התרעה על תקלות, מידע על נהיגה שוחקת רכב, ובנוסף מאפשר חסכון בדלק ובביטוח.

השירות החדש, שייקרא Orange smart Drive, הוא פרי שיתוף-פעולה של החברה עם חברת Traffilog. במסגרת המהלך הודיעה החברה על שיתוף-פעולה עם חברת הביטוח AIG שיעניק הנחה של מאות שקלים בשנה הראשונה על תעריפי ביטוח הרכב למשתמשים ב-Orange smart Drive, הנחה נוספת של עד 30% למחדשי הביטוח הזהירים. כמו כן, קבוצת מאיר יבואנית הרכב חתמה על הסכם עם פרטנר לשיווק רכבי הונדה עם שירות Orange smart Drive חינם למשך שנה.

ההתקנה תעלה 99 שקל למי שיעדיף התקנה מוסמכת, אם כי ההתקנה יכולה להתבצע באופן עצמאי. עלות השירות 24.90 שקל לחודש, ולקוחות AIG יוכלו לקבל הנחה בהתאם לתנאי חברת הביטוח.

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, מסר כי "חברת פרטנר מחויבת לערך החדשנות הטכנולוגית ולאיכות השירות, שהם אבני יסוד בחזונה האירגוני. Orange smart Drive הוא שילוב של חדשנות טכנולוגית במוצר מתקדם, ומהווה אחת מהדוגמאות למימוש האסטרטגיה, אותה אימצה החברה בשנים האחרונות. ההשקה היום היא חלק ממהלך כולל, במסגרתו נציג מגוון שירותים ומוצרים שיופעלו בפלטפורמת ה-internet of things בדומה למפעילות מתקדמות בעולם".

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק, בירך את אורנג' על השקת המתקן חכם, Smart Drive, ואמר כי "העמותה תומכת ומעודדת שימוש נרחב במערכת חכמות לניטור ושיפור הנהיגה באמצעות מתן משוב על איכות ובטיחות הנהיגה".