טופ אימג' חתמה על הסכם שיתוף פעולה גלובלי עם Taulia

במסגרת ההסכם ישווקו החברות באופן גלובלי, כל אחת את פתרונות השנייה, עבור שירותי ניהול ועיבוד תשלומים, ולבסיס הלקוחות הקיים של כל אחד כמו גם ללקוחות חדשים

טופ אימג' , ספקית פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים, לרבות מכשירים ניידים, והעברתו למערכות הארגוניות, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי גלובלי עם חברת Taulia, ספק מוביל של פלטפורמת SaaS (תוכנה כשירות) לפתרונות מימון של ספקים.

במסגרת ההסכם ישווקו החברות באופן גלובלי, כל אחת את פתרונות השנייה, עבור שירותי ניהול ועיבוד תשלומים, ולבסיס הלקוחות הקיים של כל אחד כמו גם ללקוחות חדשים.

באמצעות הטמעת פתרונות המימון של Taulia המיועדים לאופטימיזציה של הון חוזר, ארגון בינלאומי גדול באירופה, שהינו לקוח קיים של טופ אימאג', יוכל להוריד עלויות מעבר לחסכון של מיליון אירו שכבר חסך בעזרת פתרון eFLOW Invoice עבור SAP. לקוח זה לא רק מעבד באופן אוטומטי חשבוניות במערכת ה-SAP אלא כעת יוכל לשפר את הקשרים עם הספקים ולהביא לחסכון בעלויות אספקה על ידי "dynamic discounting".

טופ אימג' ו-Taulia מחוייבות להציע את התכנית המשותפת הזו לארגונים ברחבי העולם. החברות יפעלו יחדיו על מנת לשווק פתרון משותף, מבוסס ענן, המאפשר עיבוד חשבוניות ספקים אוטומטי כמו גם שירותים עצמאיים לספקים כגון חשבוניות אלקטרוניות וניהול מידע ספק. הפתרונות המשותפים ממנפים אינטגרציה מלאה של מידע עם מערכות ארגוניות כגון SAP, Workday, ו-Oracle e-Business Suite.

"שיתוף הפעולה עם Taulia מספק לארגונים ברחבי העולם סל פתרונות רחב ומגוון המאפשר להם לבצע אופטימיזציה לתהליכי מימון ולהפוך לרווחיים יותר על ידי מיקסום ואוטומציה של מתן הנחות ע"י ספקים. שיתוף פעולה רשמי זה מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית שלנו של התמקדות ביכולות מבוססות ענן, הגדלת מכירות משירותי מנויים והרחבת שיתופי פעולה גלובליים", מסר מייקל שרדר, מנהל התפעול של טופ אימג'.