רפיד משכה את העתירה נגד מכרז פרסום החוצות בר"ג

רפיד דרשה מעיריית ר"ג לבטל את זכיית JCDecaux במכרז, אך העירייה הגישה כתב הגנה ואסמכתאות שהחלישו מאוד את טיעוני רפיד נגד ההתנהלות במכרז

חברת השילוט רפיד הפסידה בקרב על הפרסום בעיר רמת-גן: ל"גלובס" נודע כי החברה משכה את העתירה שהגישה נגד עיריית רמת-גן, ובה דרשה להקפיא את כל הליכי המימוש והוצאתם לפועל של הליכי ההתקשרות עם הזוכה במכרז.

נראה כי ברפיד החליטו למשוך את העתירה לאחר שהעירייה הגישה כתב הגנה ואסמכתאות שהחלישו מאוד את הטיעונים של רפיד נגד ההתנהלות במכרז, וההערכות היו כי אם המשפט יתנהל, רפיד עלולה להפסיד.

לפני מספר חודשים ביצעה עיריית רמת-גן מכרז ארוך-טווח לפרסום על פני הפרסום בעיר. כבר עם פרסומו המכרז עורר הרבה ביקורת בקרב חברות השילוט, שקראו לשר הפנים שלא לאשר אותו, מאחר שהוא קבע תנאי סף והשקעה כלכלית שהחברות המקומיות לא יכולות לעמוד בו. בסופו של תהליך, התמודדה במכרז חברת השילוט JCDecaux, ושר הפנים אישר את זכייתה.

למרות השלמת ההליך הפורמלי, רפיד, שלא התמודדה במכרז, סירבה להשלים עם התוצאה ודרשה מהעירייה לבטלו. עיקר הטענות של רפיד היו ביחס להשקעה הכספית הנדרשת ולתקופת סיום הזיכיון של זכיין הפרסום הנוכחי בעיר.

כאמור, לאחר שהתקבלה תגובת העירייה לטענות, הוחלט ברפיד למשוך את העתירה ולא להתנגד עוד לזכיית דקו.

ברפיד בחרו שלא להתייחס לידיעה.