רייטינג שבועי: "האח הגדול" של קשת מובילה עם 970 אלף צופים

"אבודים" מובילה את שידורי רשת, ואילו "המיזם" נפלטה מהעשירייה המובילה

שני משדרי "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת מובילים את טבלת הרייטינג השבועית. התוכנית הנצפית ביותר השבוע משכה 970 אלף צופים מכלל האוכלוסייה.

למרות ההובלה, שני המשדרים מצטרפים לקודמיהם בעונה זו, והם משקפים ירידה בצפייה במשקי-בית יהודיים (במספר הצופים ובנתח הצפייה יש זהות בין שתי העונות), לעומת ממוצע העונה הקודמת של הריאליטי, שעמד בשנה שעברה על יותר מ-36% צפייה. מעניין יהיה לבחון את מצבה של התוכנית הפופולרית לאורך העונה השישית כולה.

גם בתום החגים, לקשת יש 6 תוכניות בצמרת הטבלה השבועית, לעומת שתי תוכניות בלבד של רשת.

"אבודים" היא עדיין התוכנית הנצפית ביותר של רשת, עם 843 אלף צופים. "המיזם", הריאליטי השאפתני של הזכיינית, נפלט לחלוטין מרשימת 10 התוכנית הנצפות בשבוע שעבר, כשעמד על 16.9% בלבד במשקי-בית יהודיים ו-452 אלף צופים בסך-הכול.

בלוח של קשת יש 3 תוכניות קומיות מקוריות שזוכות להצלחה יחסית. "70 מיליון סיבות לעושר" הושקה עם 791 אלף צופים, "רמזור" עם 733 אלף צופים ו"סברי מרנן" עם 500 אלף צופים. השעשועון "בום" עמד על 511 אלף צופים בכלל האוכלוסיה.

כשמזג-האוויר מתחמם, משלמים מגזיני יום שישי את המחיר. "אולפן שישי" של חדשות 2 התחזקה לעומת השבוע שעבר, אבל עדיין די חלשה - 15.3% בלבד במשקי-בית יהודיים, לעומת 5% ל"יומן" בערוץ 1 ורק 4.1% ל"שישי" של חדשות 10.

רייטינג
 רייטינג