זה לא בשמיים: דרכים יצירתיות להרוויח מיליון דולר

סקוט דלנוג, מייסד האתר ViralNova, שזוכה לכ-200 מיליון כניסות בחודש, הצליח לייצר הכנסות של יותר ממיליון דולר בשנה ■ באתר "ביזנס אינסיידר" פרסמו מספר דרכים שבהם תוכלו גם אתם להגיע אל המיליון הראשון

הר דולרים מטח  / צילום: thinkstock
הר דולרים מטח / צילום: thinkstock

סקוט דלונג, דונג נגיון ואמנדה הוקינג, הם רק חלק מהאנשים שהצליחו ליצור מיזם אינטרנטי שהצליח להעשיר את חשבון הבנק שלהם במיליון דולר או יותר. באתר "ביזנס אינסיידר" פרסמו מספר דרכים באמצעותם גם אתם תוכלו להגיע אל המיליון הראשון.

בלוג אישי או אתר אינטרנט - בלוג אישי או אתר אינטרנט יכול להניב לכם הכנסות ממודעות פרסום של גוגל, כך שעל כל אלף צפיות במודעה פרסומית, גוגל תשלם לכם 2 דולרים וכן דולר אחד על כל מודעה שמפורסמת בבלוג שלכם. לכן, בלוג מוצלח שמייצר כ-41.65 מיליון כניסות בחודש, יכול לייצר הכנסות של כ-83 אלף דולר בחודש או מיליון דולר בשנה. סקוט דלנוג, מייסד האתר ViralNova, שזוכה לכ-200 מיליון כניסות בחודש, הצליח לייצר הכנסות של יותר ממיליון דולר בשנה.

נהגי מוניות של UBERX בניו יורק - לפי נתונים של חברת UBER, המספקת אפליקציה לנסיעה במונית והמתחרה של גט טקסי, השכר החציוני של נהג מונית בניו יורק המשתמש באפליקציה שמשווקת החברה, עומד על כ-90,766 דולר בשנה. זאת בתנאי שהוא עובד לפחות 40 שעות בשבוע. לפיכך, בתוך 10 שנים נהג ה-UBERX יכול לייצר הכנסות של מיליון דולר.

אפליקציה פשוטה אך ממכרת - דונג נגיון, יוצר האפליקציה הפופולרית פלאפי בירד, טוען כי הוא הרוויח 50 אלף דולר ביום מהאפליקציה החינמית שיצר, זאת ע"י שילוב של מודעות פרסום קטנות בחלק העליון של המשחק הממכר. נגיון הגיע למיליון הראשון בתוך 20 יום.

מכירת ספרים בקינדל - דרך נוספת שבה תוכלו להגיע אל המיליון, היא באמצעות מכירת ספרים אלקטרונים בחנות הספרים של קינדל. לפי הנתונים, המחיר הממוצע של ספר אלקטרוני בקינדל עומד על כ-2 דולרים, כאשר המוכר נשאר עם 70% מסכום המכירה. לפי חישוב זה, עליכם למכור כ-715 אלף ספרים במטרה להכניס מיליון דולר. אמנדה הוקינג, הוכיחה כי זה אפשרי ואף מכרה כ-100 אלף ספרים בחודש, במחירים שנעו בין דולר אחד ל-3 דולרים.

מכירת תוכניות עסקיות ב-eBay - בזירת המסחר המקוונת אפשר למכור ולקנות כמעט הכל - וגם תוכניות עסקיות. לפי הנתונים, המחיר הממוצע של תוכנית עסקית הנמכרת באיביי עומד על כ-111 דולר ולאחר כל העמלות שגובה האתר, היזם "נשאר ביד" עם כ-97 דולר.

שימוש באתר היזמות Quirky - קווירקי הוא אתר יזמות שמעניק לקהילת המשתמשים שלו את האפשרות לשתף את רעיונות מיליון הדולר שלהם. האתר בוחר את הרעיונות הטובים ביותר ומוציא אותם לפועל תוך שהוא משתף את כל קהילת המשתמשים ברווחים מהמיזם. היזם עצמו מקבל 30% מכלל ההכנסות שהניב המיזם שלו באינטרנט ועוד 10% מההכנסות של המיזם ברשתות הקמעונאיות.