אינטל חשפה דגם קונספט ראשון של מחשב 2 ב-1 דק וקל

החברה חשפה היום גם מעבדים חדשים בעלי ארבע ליבות במהירות 4 גיגה הרץ, שהם חלק מהדור הרביעי של מעבדי Intel Core i5 ו-Intel Core i7

ענקית המעבדים, חברת אינטל, חשפה היום (ג') בפתיחת תערוכת קומפיוטקס 2014 בטייפה, טייוואן, דגם קונספט ראשון של מחשב 2 ב-1 דק וקל, ללא מאוורר ועם מסך נתיק, המצויד במעבד החדש בטכנולוגיית 14 ננומטר הקרוי Intel Core M. המחשב צפוי לצאת לשוק בהמשך השנה.

בנאום הפתיחה הכריזה נשיאת אינטל העולמית, רנה ג'יימס, כי 130 דגמי טאבלט חדשים, המיוצרים על ידי יצרנים מובילים והמבוססים על טכנולוגיית אינטל, משווקים או ישווקו השנה.

ג'יימס ביצעה שיחת טלפון פומבית ראשונה בסמארטפון קונספט חדש המבוסס על Intel SoFIA.

כמו כן היא הציגה מעבדים חדשים בעלי ארבע ליבות במהירות 4 גיגה הרץ, שהם חלק מהדור הרביעי של מעבדי Intel Core i5 ו-Intel Core i7.

אינטל מתכננת להגיש תוכנית השקעות לשדרוג מפעל קריית גת שלה בישראל בכמה מיליארדי דולרים. כיום יש לאינטל בישראל ארבעה מרכזי פיתוח: חיפה, יקום, פתח תקווה וירושלים, ושני מפעלי ייצור, האחד בקריית גת, והשני לקדם זיווד בירושלים. החברה, אשר החלה את פעילותה בישראל בשנת 1974 עם הקמת מרכז הפיתוח חיפה על ידי דב פרוהמן, מעסיקה כיום כ-9,855 עובדים בארץ.