אשת השיווק של מאי: מנהלת השיווק של סוגת, יעל פודולסקי

הבחירה בפודולסקי נעשתה בזכות החדירה של חברת סוגת לקטגוריית הפתיתים

 יעל פודולסקי - אשת השיווק של חודש מאי/ צילום: יחצ
יעל פודולסקי - אשת השיווק של חודש מאי/ צילום: יחצ

‏‎‎יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של חברת סוגת, נבחרה על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של מאי 2014.

הבחירה בפודולסקי נעשתה בזכות החדירה של סוגת לקטגוריית הפתיתים.

מאיגוד השיווק נמסר כי כניסתה של סוגת לקטגוריית הפתיתים והמהלך השיווקי בהחדרת המוצר שינו את הקטגוריה ממונופול של חברה אחת לחדשנית ומעניינת, עם מוצרים חדשים כדוגמת צבעים, חיות, מספרים ואותיות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988