החשוד בניסיון שוד ברעננה: דרור אלפרון

אלפרון נעצר יחד עם אדם נוסף, בחשד כי ניסה לשדוד מחלק עיתונים ■ במשטרה חושדים כי השניים התכוונו לגנוב את רכבו ולהשתמש בו לביצוע עבירה חמורה

הותר לפרסום כי דרור אלפרון הוא הבן למשפחת הפשע המוכרת שנעצר לפנות בוקר (ו') ברעננה ביחד עם חברו. השניים נעצרו בחשד שתקפו מחלק עיתונים וניסו לשדוד את רכבו. בצהריים האריך בית משפט השלום בפתח-תקווה את מעצרו של אלפרון עד יום שני.

בדיון בבית המשפט הכחיש אלפרון כל קשר לאירוע. "ברעננה מסתובבים עשרות אופנועים שעונים על התיאור", אמר לחדשות 2 Online פרקליטו של אלפרון, עו"ד ניר דוד. "משום מה, מכל העשרות האלה, המשטרה התנפלה ישר על דרור. כנראה שכיום, כשאתה עונה לשם אלפרון, הרבה יותר קל לקשר אותך לעבירה פלילית ולעצור אותך. אנחנו מצפים מהמשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה ותשחרר את דרור לביתו".

במשטרת כפר-סבא חושדים כי מטרת האירוע לא הייתה לשדוד את הנהג, וכי רכבו נועד לשמש לביצוע עבירה חמורה הרבה יותר בהמשך.

מבצע נגד ארגוני הפשיעה בשרון

לפנות בוקר, עם קבלת הדיווח על השוד, מספר רב של שוטרים וניידות שהיו בפעילות יזומה למניעת התפרצויות לדירה וגניבות רכב בכפר-סבא החלו להגיע למקום. השוטרים חסמו את הרחובות הסמוכים למקום האירוע, במטרה לאתר את שני החשודים.

במהלך החיפושים אחריהם הבחינו השוטרים בקטנוע שיוצא מחניית בניין ועליו שני חשודים. הם עצרו את השניים והעבירו אותם לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך המעצר ערכו השוטרים בדיקת אלכוהול לבן משפחת הפשע, שבה נמצא כי הוא בגילופין.

רק בשבוע שעבר ערכה משטרת פתח-תקווה מבצע מקיף נגד ארגוני הפשיעה גדולים שפועלים בעיר ובאזור השרון. במהלך הפשיטה נעצרו עשרות חברי ארגוני פשע. בין היתר הבלשים מצאו אקדחים, משתיקי קול ומטעני חבלה מוכנים להפעלה.