ח"כ חנין זועבי: "אבו-מאזן בוגד בעם הפלסטיני"

זועבי ב"פגוש את העיתונות": "שני הנערים הפלסטינים שנהרגו, אף אחד לא דיבר עליהם, הדם שלהם יקר פחות מהדם של הנערים היהודים"

אחרי שטענה כי חוטפי 3 הנערים אינם טרוריסטים ועוררה זעם רב בציבור הישראלי, ח"כ חנין זועבי (בל"ד) טוענת כעת כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן הוא בוגד.

"התיאום הביטחוני של אבו-מאזן עם ישראל הוא בגידה בעם הפלסטיני", אמר זועבי בתוכנית "פגוש את העיתונות" אתמול (שבת) בערוץ 2.

זועבי סירבה להתנצל גם על הדברים שאמרה בנוגע לחוטפי הנערים וציינה כי "העמדות הפוליטיות שלי לא נולדו אתמול. אני בעד מאבק צודק, מאבק בגבולות החוק הבינלאומי נגד הכיבוש. יש קונטקסט של כיבוש שאותו צריך לסיים ולהיאבק נגדו. אני לא מסכימה עם החטיפה. הם לא טרוריסטים כי אני מתייחסת למאקרו. אני לא מכירה אותם ולא יודעת בכלל האם זו חטיפה... הצבא בישראל לא עסוק בלהגיע לנערים אלא בלעצור פלסטינים".

זועבי הוסיפה: "שני הנערים הפלסטינים שנהרגו היום, אף אחד לא דיבר עליהם, הדם שלהם יקר פחות מהדם של הנערים היהודים. המטרה העיקרית של הפלישה היא לכסח את חמאס. חלק מתכניות הפלישה היו עוד לפני החטיפה. כל יום שעובר הסיכויים למציאת הנערים נחלשים".