בנק לאומי יעמיד את אחוזת הפאר של מוטי זיסר למכירה

זיסר ורעייתו, שגרים במבנה המרכזי באחוזה, יפנו כאמור את ביתם, בעוד ילדיהם ובני משפחותיהם ימשיכו לגור בווילות הנוספות באחוזה, עד למיצוי ההליכים המשפטיים נגדם ■ בנק פועלים מעריך את שווי האחוזה על כ-71 מיליון שקל

הווילה של מוטי זיסר / צילום: google street view
הווילה של מוטי זיסר / צילום: google street view

מוטי זיסר, לשעבר בעל השליטה באלביט הדמיה, צפוי לעזוב את אחוזתו המפוארת בכפר גנים שבפתח-תקווה כבר ב-4 החודשים הקרובים, וזאת בעקבות משיכתו את הערעור שהגיש לבית המשפט העליון כנגד החלטת שופט המחוזי בתל-אביב איתן אורנשטיין לאפשר לבנק לאומי להשתלט על האחוזה ולגבות את המשכנתא שהעניק לזיסר על הבית העומדת על כ-15.5 מיליון שקל.

האחוזה הראוותנית משתרעת על פני 8 דונם, והיא מצוידת בין היתר בבריכה גדולה באורך של 30 מטר, אולם קולנוע פרטי, מקווה ובית-כנסת.

בעקבות כך, זיסר ואשתו, שגרים במבנה המרכזי באחוזה, יפנו כאמור את ביתם, בעוד ילדיהם ובני משפחותיהם ימשיכו לגור בווילות הנוספות באחוזה, עד למיצוי ההליכים המשפטיים נגדם.

התחלת הוצאתו לפועל של הנכס דרושה את אישורו של ביהמ"ש העליון, הצפוי לקבל בקרוב החלטה בנושא. מרגע שיינתן אישור זה, יוכל בנק לאומי לפתוח בהליך המכירה של האחוזה ולסלק את המשכנתא על הנכס, כאשר את היתרה מהמכירה צפוי לקבל כונס הנכסים על החברות הפרטיות של זיסר - עו"ד גיורא ארדינסט המייצג את בנק הפועלים, לו חייב זיסר כ-1 מיליארד שקל.

בזמנו העריך ארדינסט בפני בית המשפט כי שווי האחוזה של זיסר עומד על כ-71 מיליון שקל.