מנהלת על תלמידה: "פרחה אשכנזיה ששכבה עם חצי מהבנים"

מנהלת שהתעמתה עם אחיה של אחת מתלמידותיה, שטחה בפניו מה היא חושבת על חלק מהבנות במוסד החינוכי שבראשו היא עומדת

השר שי פירון /  צילום: אוריה תדמור
השר שי פירון / צילום: אוריה תדמור

עימות חריג על רקע ענייני צניעות אירע ביום חמישי בין תלמידת בית ספר ביישוב בית"ר עילית לבין מנהלת המוסד. על פי עדי ראייה שנכחו במקום, המנהלת התעמרה בתלמידה ואף פעלה נגדה באלימות. בעקבות העימות, פנה אחיה של הנערה למנהלת בית הספר ונתקל בתגובה שאיננה ראויה לאשת חינוך.

בסרטון שתיעד את המפגש בין ח', אחיה של התלמידה, לבין המנהלת, ניתן לשמוע אותה שואלת אותו: "מי קרא לך, הזאת המפגרת? כמו אחותך? הבלונדינית הפרחה הזאת שחצי מהבנים שכבו עליה, איך קוראים לה, אשכנזיה... תלמידה שלי לצערי".

בשלב זה שאל ח' את המנהלת איך היא מדברת על התלמידות שלה, והמנהלת ענתה: "הן לא הבנות שלי, הן הזבל של הבית-ספר, הן 'זבלות', אני לא מאמינה בהן" (השגיאות במקור). בהמשך, נתנה המנהלת את גרסתה לעימות שאירע בינה לבין אחותו של ח': "היא קראה לי זונה וכלבה והיא תשלם על כך".

ח': "אפילו סליחה היא לא ביקשה"

"כששמעתי על האירוע הגעתי מהר לבית הספר ושאלתי את המנהלת למה היא פעלה כך", סיפר ח', אחיה של הנערה, לחדשות 2 Online. "אפילו סליחה היא לא ביקשה. היה בלאגן. אפילו כוחות משטרה הוזעקו בשלב מסוים למקום".

ח' ציין כי מבחינה גופנית אחותו התאוששה, אך למרות זאת היא לא חזרה עד היום לבית הספר, בעקבות הטראומה.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "כבר ביום שישי, עם היוודע המקרה, ביקר המפקח על בית הספר במוסד והחל בבירור הנושא. יצויין כי המפקח על בית הספר זימן את המנהלת לשיחת בירור".