אחרי סקיילקס: אילן בן דב התפטר מדירקטוריון פרטנר

בן דב התפטר לאור הדחתו מתפקיד יו"ר סקיילקס לפני כשבוע, בשל חילוקי דעות בינו לבין חברי הדירקטוריון, ועל רקע הסכסוך שלו עם סמסונג בנוגע ל"סוללות המתפוצצות" במכשירי הגלקסי S4

אילן בן דב / צלם: תמר מצפי
אילן בן דב / צלם: תמר מצפי

אילן בן דב התפטר מדירקטוריון חברת פרטנר, כך הודיעה היום (ב') החברה לבורסה. על פי ההודעה, בן דב התפטר לאור ההתפתחויות בסקיילקס, ו"בעיות טכניות קשות בנוגע לגלקסי 4".

לפני כשבוע הודיעה סקיילקס, יבואנית מכשירי סמסונג לישראל, על הדחתו של אילן בן דב מתפקידו כיו"ר החברה, זאת בשל חילוקי דעות בינו לבין חברי הדירקטוריון על דרך הטיפול בעסקי החברה וניהולה. בן דב יישאר כדירקטור בחברה.

כאמור, ברקע להודעת ההתפטרות עומדת גם דרישתו של בן-דב לבצע ריקול לאלפי סוללות של גלקסי 4‏S‏, לאחר שסמסונג שלחה אלפי סוללות למפעילים הסלולריים בישראל בחינם והנחתה אותם להחליף את הסוללות לכל מי שמגיע למרכזי החברה, בלי קשר לסיבת התקלה שבגללה בא.

תופעת הסוללות המתנפחות או המתפוצצות זכתה לתהודה עולמית בעקבות כמה מקרים שבהם נפגעו משתמשים. בעקבות תלונות של לקוחות בארץ, פנה בן-דב לסמסונג העולמית וביקש לבצע ריקול, אלא שסמסונג ככל הנראה סירבה והציגה חוות דעת של מומחים שטענו שאין סכנה בסוללות.