קופיקס זכה בתואר קמפיין השנה בתחרות משרדי היח"צ

לתחרות הוגשו למעלה מ-40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור של משרדי יחסי הציבור וכן נרשמה עליה בהגשות לתחרות של משרדי בוטיק מהתחום

קמפיין הקפה של קופיקס, נבחר לקמפיין השנה בטקס פרסי ענף יחסי הציבור "האריה השואג" של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, שמתקיים הערב (ד') בתיאטרון הקאמרי של תל אביב. לתחרות הוגשו למעלה מ-40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור של משרדי יחסי הציבור וכן נרשמה עליה בהגשות לתחרות של משרדי בוטיק מהתחום.

בקמפיין השנה ביחסי ציבור בשנת 2013 זכה משרד פיליזר תקשורת של אשת יחסי הציבור נאוה פיליזר, שניהלה את קמפיין קופיקס - "מהפכה חברתית צרכנית". הפרס יוגש על-ידי איציק כגן יו"ר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל ופרופ' יחיאל (חיליק) לימור, יו"ר חבר השופטים.

"במהלך השנה האחרונה היינו עדים למחלוקות בין עיתונאים לבין יועצי תקשורת. מחלוקות שחלקן אף גלש להשתלחויות ויצר כותרות", אמר כגן, "אין לנו יריבות עם העיתונאים. אסור לכולנו להיגרר למריבות. ולכן, חברנו למהלך אותו מנחה ומוביל יושב ראש לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן ליצירת קוד אתי וכללי משחק מחייבים".

השנה, חלה עלייה ניכרת בהגשת עבודות לקמפיינים בקטגוריית המגזר השלישי ופרו בונו. בין הזוכים בקטגוריות הנוספות, גם תומר סגיס, דובר קבוצת קוקה קולה ישראל, בעבור קמפיין השקת גבינת נעם של טרה. בתחום ניהול משברים זכו קמפיין המאבק נגד ייצוא גז טבעי של משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ, וקמפיין הגז הטבעי בכיכובם של שקע, תקע ושטקר של חברת החשמל.

במהלך הטקס יינתן אות הוקרה של האיגוד ליו"ר לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, על ניהול מערכתי של תקשורת למופת לסיקור ביקור האפיפיור בישראל. איגוד יועצי התקשורת ויחסי ציבור בישראל, הוא האיגוד המקצועי של ענף יחסי הציבור והדוברות ומאגד כ-4,000 אנשי מקצוע.