ישראל כץ רומז: הגיע הזמן לחסל את איסמעיל הנייה

כץ: "הנהגת חמאס בעזה לא יכולה ליהנות מחסינות... אם הברירה היא בין הילד בשדרות, שיישן בשלווה במיטתו לבין איסמעיל הנייה - אני מעדיף את הילד משדרות"

אסמאעיל הנייה / צילום: רויטרס
אסמאעיל הנייה / צילום: רויטרס

שר התחבורה ישראל כץ רומז כי יש לחסל את מנהיג החמאס בעזה, איסמעיל הנייה.

"הנהגת חמאס בעזה לא יכולה ליהנות מחסינות. מי שמפעיל טרור יום יומי נגד אזרחי ישראל - דמו בראשו. אף מדינה בעולם הנאור לא הייתה מאפשרת שאזרחיה יחיו בחוסר בטחון. אם הברירה היא בין הילד בשדרות, שיישן בשלווה במיטתו לבין איסמעיל הנייה - אני מעדיף את הילד משדרות. היום ראינו איך טיל חודר לתוך פעוטון ובנס לא מתפוצץ. אסור לעבור על זה בשתיקה", אמר היום (ה') כץ בכנס מחוזות לשכת עוה"ד באילת.

כץ ציין כי "ההתפתחויות בעולם מאפשרות לנו היום לבודד את החמאס ולהציב כיעד את פירוקו מנשק טילי-אסטרטגי. ניתן לגייס מדינות בעולם ובאזור לתמיכה במהלך. בשילוב אסטרטגיה מדינית וצבאית".

לדברי כץ, "ישנם נושאים שנמצאים לפתחם של ההנהגה המדינית והפוליטית ושל מערכת המשפט - עונש מוות למחבלים רוצחים או הגבלת ומניעת חנינה, החלת ריבונות על ישובים ביו"ש, הוצאת תנועות אסלאמיות קיצוניות אל מחוץ לחוק (בדגש על התנועה האסלאמית הצפונית), מניעת התמודדות לכנסת מיחיד, או סיעה התומכים במאבק מזוין נגד מדינת ישראל.

"אני חוקקתי התיקון לחוק, סעיף 7א', ועדת הבחירות אישרה את הרחקת עזמי בשארה וחבריו ומערכת המשפט החזירה אותם. אני משוכנע שחנין זועבי לא תכהן בכנסת הבאה ואני משוכנע שמערכת המשפט לא תבטל את החלטות ועדות הבחירות אני עצמי מתכוון לעתור שוב לקראת בחירות. אין כאן פגיעה בחופש הביטוי אלא ביטוי לדמוקרטיה ומסר של שפיות לציבור".