סוף הקרנבל?

לא צריך להיות חובב כדורגל מושבע כדי להתרגש מחצי גמר המונדיאל

וויליאן, נבחרת ברזיל, מונדיאל 2014 / צלם: רויטרס
וויליאן, נבחרת ברזיל, מונדיאל 2014 / צלם: רויטרס

חצי גמר המונדיאל, ברזיל-גרמניה, יום ג' 23:00, ערוץ 1

לא צריך להיות חובב כדורגל מושבע כדי להתרגש מהמשחק הזה, שמפגיש את שתי הנבחרות המעוטרות בעולם לעימות ישיר, שבסופו רק אחת מהן תהיה בגמר המונדיאל.

למרבה הצער, את כל ארבעת המשחקים החל מהערב (שני חצאי הגמר, המשחק על המקום השלישי והגמר עצמו) ישדר הצמד החלש ארבל את נוימן, כי ברשות השידור, מתברר, זוכה בגביע מי שהפגין את החולשה הגדולה ביותר.

הקרנבל של רשות השידור, אם כן, יימשך עד לגמר ביום ראשון. זה של המארחת, כך חוששים בברזיל (שתחסר את ניימאר הפצוע), עלול להסתיים כבר הלילה.

במקום כדורגל

סרטים ל"פליטי המונדיאל", יום ג' מ-21:00

והערב בקולנוע: מי שרוצה להעביר את הזמן עד למשחק חצי הגמר בין ברזיל לגרמניה, מוזמן לעשות זאת עם ג'וני דפ, אורלנדו בלום וקייט וינסלט בפרק הראשון (והמוצלח ביותר - כרגיל), של "שודדי הקאריבים" (21:00, "יס 2"). מי שלא בקטע של כדורגל, יכול לבחור בין שתי חלופות: "מונרייקר", אולי הגרוע שבסרטי ג'ימס בונד (מה שבראייה היסטורית הופך אותו דווקא למעניין!) שבו רוג'ר מור בתפקיד 007 יוצא למלחמה בחלל, או לחילופין, מעט קולנוע איכותי מתוצרת האחים כהן, בקומדיה השחורה "לקרוא ולשרוף" (22:00, "יס 4"), על מה שקורה כאשר חמדנות כמעט תמימה פוגשת את הצד האפל באמת של החיים.