הודו: תחילת הפרויקטים של מפעלי השבבים - כבר ב-2014

טאואר הציגה אתמול במסגרת כנס של הממשלה ההודית ■ מנכ"ל משרד האלקטרוניקה ההודי: "תעשיית הסמיקונדקטור בהודו עומדת בפני הזדמנויות נהדרות בשנים הקרובות"

ראסל אלוואנגר / צלם: איל יצהר
ראסל אלוואנגר / צלם: איל יצהר

טאואר הציגה אתמול (ג') במסגרת כנס של הממשלה ההודית, שנערך בארה"ב. הכנס הציג את תכניותיה הנוכחיות והעתידית של הממשלה בהודו להגדלת התחרותיות של תעשיית הסמיקונדקטור המקומית. הכנס הדגיש את מחויבותה של הממשלה ההודית לחיזוק תעשיית הסמיקונדקטור המקומית תוך שימת דגש על ההזדמנויות העומדות בפניה וההשקעות הצפויות מצד הממשלה בשנים הקרובות.

בכנס הציגו נציגי הממשלה ההודית וכן נציגי שני הקונסורציומים שזכו במכרז להקמת שני מתקני הייצור בהודו. מנכ"ל טאואר ראסל אלוואנגר הציג בשם הקונסורציום בו שותפה החברה עם IBM ו-JAYPEE ההודית, וכן השתתף בפאנל יחד עם חברי הממשלה ההודית, נציגים מהתעשייה ההודית ותעשיית הסמיקונדקטור העולמית וכן אנליסט הסמיקונדקטור אשוק קומר מאימפריאל קפיטל, שהחל לסקר לאחרונה את חברת טאואר עם המלצת קנייה למניית החברה.

"תעשיית הסמיקונדקטור בהודו עומדת בפני הזדמנויות נהדרות בשנים הקרובות בדרך ליצירת סביבה תחרותית תוך מתן מענה הן לביקוש ולצרכים המקומיים והן לאלו העולמיים. הממשלה יזמה מספר פעולות בשנה האחרונה לחיזוק תעשיית הסמיקונדקטור המקומית, מהמרכזיות שבהן היא ההחלטה על הקמת שני מתקני ייצור שבבים מקומיים. כחלק מכך אישרה הממשלה חבילת הטבות מיוחדת לשני הקונסורציומים שזכו במכרז. אנו מתקדמים לשם התחלת הפרויקטים כבר בשנת 2014", אמר ד"ר אג'אי קומר, מנכ"ל משרד האלקטרוניקה בממשלה ההודית.

בכנס ציינו הנציגים הממשלתיים כי בכוונת הממשלה לסיים את הקמת המפעלים בתוך 24-36 חודשים.