הערבי-מוסלמי שיוצא נגד חמאס: "הם מבינים רק כוח"

עלי: "עם ארגוני טרור אי-אפשר לעשות שלום... אני מפחד להגיד את הדברים האלה, אבל אני לא אתן לפחד לשתק אותי. אני רוצה שהערבים שחושבים כמוני ייצאו מהארון הפוליטי בו הם מתחבאים"

"תפסיקו להסס ולחשוש, פלסטינים מבינים רק כוח. ארגוני הטרור הם אלה שמכתיבים את הכללים... אני לא מכיר ארגון טרור שיש לו מטרות שלום, הם רוצים לפגוע ביהודים, למחוק את מדינת ישראל, לשלוט פה. הם רואים רק דם בעיניים". את הדברים האלה כותב עלי, ערבי-מוסלמי ששירת בצה"ל, במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו.

דבריו של עלי הובאו בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10. "המטרות של ארגוני הטרור זה לשלוט בכוח ולכפות את הדעות שלהם על העם הפשוט. אני עבדתי במשרד הביטחון ופגשתי אינספור פלסטינים במחסומים ובשטחים, שאמרו לי שהם בעד שלום ושנמאס להם מהמצב, אבל הם מפחדים לצאת עם זה, כי כל מי שמעז להגיד את דעתו מיד מואשם בבגידה ובריגול לטובת מדינת ישראל ומוצא להורג בפומבי", מספר עלי.

לדבריו, "עם ארגוני טרור אי-אפשר לעשות שלום, צריך הנהגה עם פנים לשלום, הנהגה שרוצה את טובת העם, ורק כך יוכל להיות שלום. אני מפחד להגיד את הדברים האלה, אבל אני לא אתן לפחד לשתק אותי. אני רוצה שהערבים שחושבים כמוני ייצאו מהארון הפוליטי בו הם מתחבאים".