ממשיך לנדוד ב-NBA: עמרי כספי עובר לניו אורלינס פליקנס

הפורוורד הישראלי עוזב את יוסטון במסגרת טרייד בו מעורבות שלוש קבוצות; זו קבוצתו הרביעית של כספי ב-NBA, אחרי סקרמנטו, קליבלנד ויוסטון

עמרי כספי / צילום: רויטרס
עמרי כספי / צילום: רויטרס

עמרי כספי בדרך לתחנה הבאה שלו בקריירת ה-NBA: בארה"ב מדווחים היום (ב') כי הפורוורד הישראלי ששיחק בעונה האחרונה ביוסטון רוקטס, יעבור לקבוצת ניו אורלינס פליקנס. המעבר של כספי הוא במסגרת טרייד בו מעורבות שלוש קבוצות - הרוקטס, הפליקנס ו-וושינגטון וויזארדס.

במסגרת העסקה הפליקנס יקבלו מיוסטון את כספי ואת עומאר אשיק הטורקי ובנוסף מיליון וחצי דולר. בנוסף, טרבור אריזה יעבור מוושינגטון ליוסטון, הרוקטס יקבלו מניו אורלינס את אלונזו גי, ומרווין אלי יעבור מניו אורלינס לוושינגטון.

כספי, 26, הישראלי הראשון ב-NBA, יפתח את העונה השישית שלו בליגה הטובה בעולם. הוא נבחר בדראפט 2009 במקום ה-23 על ידי סקרמנטו קינגס. אחרי שתי עונות בכורה טובות בבירת קליפורניה, הוא עבר לשתי עונות בקליבלנד קבאלירס, ואת העונה האחרונה שיחק ברוקטס שם העמיד ממוצעים של 6.9 נקודות ו-3.7 ריבאונד ב-18.1 דקות בממוצע למשחק.

שכרו של כספי העונה יעמוד על 1.06 מיליון דולר, וזו העונה השנייה והאחרונה של החוזה עליו חתם בקיץ 2013 ביוסטון רוקטס.

בעלי הפליקנס, שנקראו עד 2013 "ההורנטס", הוא איש העסקים טום בנסון, שמחזיק גם בקבוצת ה-NFL ניו אורלינס סיינטס. בעונה החולפת הפליקנס היו אחת הקבוצות הגרועות ב-NBA, וסיימו עם מאזן של 48-34. גם בכל הקשור לכלכלה שלה, ניו אורלינס היא אחת הקבוצות הקטנות ב-NBA: מוערכת על-ידי מגזין "פורבס" ב-420 מיליון דולר, מקום 28 מבין 30 קבוצות ה-NBA.