צפו: רגב על זחאלקה - "טרוריסט; להעיף אותו לעזה"

מהומה בדיון בוועדת הפנים בראשות רגב: ח"כ ג'מאל זחאלקה אמר למפכ"ל המשטרה שידיו מגואלות בדם, ועורר את זעמה של רגב ■ "עוכרי ישראל יושבים פה בכנסת. סוסים טרוייאנים, בוגדים; "תרימו אותו עם הכיסא, תעשו לו 'יום הולדת - 1-2-3' ותעיפו אותו לעזה"

מירי רגב / צלם: איל יצהר
מירי רגב / צלם: איל יצהר

מהומה בדיון בוועדת הפנים של הכנסת שעסק בהתנהלות משטרת ישראל בפרשת 3 הנערים החטופים והשיחה למוקד 100, כמו גם התנהלות המשטרה במהומות של פעילי ימין שהתפרעו במחאה על רציחת הנערים. ח"כ ג'מאל זחאלקה קרא למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו שנכח בדיון "ידיך מגואלות בדם", ועורר את זעמה של יו"ר הוועדה ח"כ מירי רגב.

רגב מיד דרשה שזחאלקה יתנצל בפני המפכ"ל על דבריו, וכשהוא לא נענה היא דרשה לסלק אותו מהדיון. אז הרוחות התלהטו עוד יותר וזחאלקה אמר שגם ידי מירי רגב מגואלות בדם. רגב לא נשארה חייבת וכינתה את זחאלקה "טרוריסט". "תתבייש לך, להגיד למפכ"ל המשטרה שידיו מגואלות בדם. בושה וחרפה".

ח"כ זחאלקה סירב לצאת מהדיון וכשהסדרנים באו להוציאו הוא נאחז בשולחן וסירב לצאת. ח"כ רגב קראה לסדרנים "תרימו אותו עם הכיסא, תעשו לו 'יום הולדת - 1-2-3' ותעיפו אותו לעזה".

זחאלקה אמר לרגב כי "אין לך זכות להוציא אותי מהדיון. את צריכה לצאת. אני אשאר אחרייך ואחרי כל הישראלים". רגב השיבה לעברו "עוכרי ישראל יושבים פה בכנסת. סוסים טרוייאנים, בוגדים". כשחבר הכנסת סולק מהדיון יו"ר הוועדה רגב התנצלה בפני המפכ"ל שהוא "נאלץ לשמוע כאלה דברים".

אחרי כן רשות הדיבור ניתנה לח"כ אחמד טיבי, והוא ביקש למחות על הניהול של רגב את הדיון. "אני יותר ותיק ממך בכנסת, ניהלתי הרבה ישיבות ולא כך מנהלים דיונים", אמר לה.

ח"כ אורית סטרוק אמרה לטיבי "בבל"ד לא עושים את זה יותר טוב", והוא ענה לה "לשמוע את זה ממתנחלת בזויה כמוך זו מחמאה".

צפו במהומה...