הצהרת האמונים של ריבלין בכנסת - במתכונת מצומצמת

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, והנשיא הנבחר, ראובן (רובי) ריבלין, סיכמו הבוקר לצמצם משמעותית את אירוע הצהרת האמונים של נשיא המדינה הנבחר ביום חמישי הקרוב

רובי ריבלין / צילום: דוברות הכנסת
רובי ריבלין / צילום: דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, והנשיא הנבחר, ראובן (רובי) ריבלין, סיכמו הבוקר לצמצם משמעותית את אירוע הצהרת האמונים של נשיא המדינה הנבחר ביום חמישי הקרוב. השניים הנחו את הגורמים המקצועיים הרלוונטיים להיערך לטקס מצומצם וצנוע מהמתוכנן, לאור המתרחש במבצע "צוק איתן".

בהצהרה משותפת אמרו רובי ריבלין ויולי אדלשטיין: "טקס הכתרת הנשיא יתקיים במועד שנקבע מראש ולא יהיה שינוי במתכונת האירוע הרשמי במליאת הכנסת, שם מצהיר נשיא המדינה אמונים. עם זאת, בשעה שחיילי צה"ל נלחמים ואזרחי ישראל נמצאים תחת מטחי טילים, סברנו שיש מקום לקיים את האירוע במתכונת צנועה יותר ומצומצמת. אנו מחזקים את ידי צה"ל במשימתו הקדושה להביא שקט ורגיעה לכלל תושבי ישראל, במהרה".

על פי ההחלטה, יתקיים טקס משמר הכבוד לנשיא הנבחר ברחבת הכנסת במתכונת מצומצמת. לאחריו, כאמור, תתקיים הצהרת האמונים במליאת הכנסת - במלואה וכמתוכנן. החלק השלישי של הטקס בטרקלין שאגאל, במסגרתו היה אמור להתקיים גם קוקטייל חגיגי - יבוטל.