מולי שגב: בניגוד לדעת האספסוף, אורנה בנאי לא נגד המבצע

שגב: "אורנה נחרדה מהדבר שסוחף את הרחוב והרשת ומאיים להטביע את החברה הישראלית - האלימות כלפי כל מי שמעז להביע דעה שונה במילימטר ממה שנתפס כקונזצנוס" ■ מנו ספנות הפסיקה תשדירי הפרסומת בהשתתפות בנאי

מולי שגב, העורך והמפיק של תוכניות הטלוויזיה "ארץ נהדרת", פרסם אמש (א') סטטוס המצדד בשחקנית אורנה בנאי, שאמרה לאחרונה בראיון עיתונאי: "בושה שזה העם שלי".

שגב כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אורנה בנאי, חברתי האמיצה, עשתה את מה שבמשך שנים כולנו מטיפים ל'אמני ישראל' לעשות: להביע דעה נחרצת בשעה שזו נדרשת, מבלי לדפוק חשבון ולפחד מדעת הקהל ואיבוד הרייטינג.

"בניגוד למוסכמה הרווחת בקרב האספסוף, היא לא יצאה נגד המבצע (המוצדק, נכון לעכשיו) בעזה. אורנה נחרדה מהדבר הזה שסוחף את הרחוב והרשת ומאיים להטביע את החברה הישראלית. האלימות המופרעת כלפי כל מי שמעז להביע דעה שונה במילימטר ממה שנתפס כקונזצנוס.

"זו תופעה מזעזעת, מפחידה, וכן - מבישה. בעיקר מבישה. לפני כמה שנים עשינו ב'ארץ נהדרת' מערכון שדימה את ישראל לספינת קזינו ותיור ששטה בשאננות נעימה אל עבר קרחון. כמו תמיד, היינו עדינים".

אתמול, נציין, חברת מנו ספנות הפסיקה שידורם של תשדירי פרסומת ברדיו שהוקלטו עבור החברה ע"י אורנה בנאי על רקע פוליטי. מנו ספנות כתבה בדף הפייסבוק שלה כי "אנו בעד דיון ציבורי, אך לא תוך כדי ימים קשים אלה. קיבלנו לאחרונה תלונות רבות כי אורנה בנאי (המשמשת לחברה כפרזנטורית בתשדירי הרדיו) פרסמה דעות/מסרים הפוגעים בחלק נכבד של הציבור, ולכן הוחלט להפסיק את תשדירי פרסום אלה ולהחליפה בפרזנטור אחר".