קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון יישרה היום (ב') קו עם משרדי מקאן אחרים בעולם, ושינתה את שמה ל"מקאן תל-אביב".
 הקבוצה הישראלית נקראה בתחילת הדרך "קשר בראל". ב-1998, לאחר הצטרפות מקאן העולמית כשותפה אסטרטגית, שונה השם ל"מקאן-אריקסון".
 ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן בישראל, אמר היום: "השם מתחלף, אבל המסורת נשארת".
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.