תקציב הפרסום של רשת עונות עובר לשטרית מדיה גרופ

תקציב הפרסום היה נמוך בשנים האחרונות, אך הוא צפוי לגדול ל-7 מיליון שקל

סניף של רשת עונות בקניון הזהב/ צילום: איל יצהר
סניף של רשת עונות בקניון הזהב/ צילום: איל יצהר

בפעם השלישית ב-3 השנים האחרונות, רשת האופנה עונות (ONOT) בוחרת משרד פרסום חדש: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של הרשת יטופל במשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.

לפני כחודשיים נפרדה הרשת ממשרד הפרסום האחרון שלה, גיתם BBDO, עמו החזיקה ההתקשרות פחות משנה. הפסקת העבודה התרחשה על רקע מחלוקת על תנאים מסחריים.

לא הייתה זו הפעם הראשונה שתנאים מסחריים היוו עילה לפרידה של עונות ממשרד הפרסום שלה. גם עם המשרד הקודם של הרשת - פובליסיס ישראל - הופסקה ההתקשרות על רקע זה, וגם אז אחרי תקופת התקשרות קצרה יחסית.

עם זאת, המשרד שקדם לפובליסיס - פרסום אברהם - שימש כמשרד הפרסום של הרשת במשך תקופה ממושכת של כ-5 שנים. תחת טיפולו של פרסום אברהם הובילו את הרשת לא מעט פרזנטוריות מפורסמות, בהם הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שהופיעה באחד הקמפיינים כאוטוריטה המקצועית של הרשת בתחום הסטיילינג.

בהמשך גויסה לתפקיד הפרזנטורית הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין, שהובילה את פרסומי הרשת מ-2010 ועד לעונה האחרונה, אז הוחלפה על-ידי הדוגמנית מיכאלה ברקו.

הסיבה להחלפתה של בלומין הייתה ירידתה במשקל. מאחר שעונות ממוצבת כרשת של "נשים אמיתיות", המראה החדש של בלומין לא תאם את רוח המותג, והיא הוחלפה. גיתם הספיקו להעלות קמפיין רחב עם ברקו, עד שהוחלט על הפסקת ההתקשרות.

ברשת אישרו את מעבר התקציב לשטרית, אך מדווחים על תקציב משמעותי בהרבה ממה שהשקיעה בשנים הקודמות. ארז אגמון, מנהל השיווק של עונות, מסר כי היקף הפרסום של הרשת השנה צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל. מנתוני יפעת פרסום עולה כי מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף מינורי של 631 אלף דולר. ב-2013 פרסמה הרשת בהיקף של 2.8 מיליון דולר, שהם כ-2.7 מיליון שקל במחירים ריאליים.

רשת עונות היא חברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת. החברה מפעילה 62 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 9 מנוהלים על-ידי זכיינים. הרשת מנסה לייצר מהלך של התרחבות מואצת, ולכן במקביל לתמיכה במותג עצמו, היא רכשה בחודש יוני האחרון את המותג JUMP.