ערוץ 10: סמנכ"ל הסחר דן רון סירב לקיצוץ - ויסיים את תפקידו

רון והמנכ"ל יוסי ורשבסקי לא הצליחו להגיע להסכמות על ההתייעלות שורשבסקי מבקש להנהיג בערוץ‏ ■ רון יוחלף ע"י איתן גיל, מנהל המכירות של ערוץ 10

דן רון / צילום: אלדד רפאלי
דן רון / צילום: אלדד רפאלי

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, החליט על סיום תפקידו של סמנכ"ל הסחר הוותיק של הערוץ, דן רון, ככל הנראה לאחר שהשניים לא הצליחו להגיע להסכמות על ההתייעלות שורשבסקי מבקש להנהיג בערוץ.

רון שימש בתפקיד במשך 7 שנים, והוא יוחלף על-ידי איתן גיל, ששימש עד כה כמנהל המכירות של הערוץ.

רון הצטרף להנהלת ערוץ 10 בסוף שנת 2007, לאחר ששימש כמנכ"ל קבוצת ‏IMH‏. בתפקידו בערוץ 10 הוביל רון את פעילות המכירות, הסחר ושיתופי-הפעולה. רון הוביל וניהל גם את פעילות מחלקת הסלולרי של הערוץ, ובשנתיים האחרונות שימש גם כמשנה למנכ"ל נענע10 וכאחראי על פעילות הסחר והמכירות של נענע10.

ורשבסקי נכנס לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10 לפני כשבועיים, וזאת לאחר שרפי גינת פוטר מתפקידו. ורשבסקי חזר לתפקיד במטרה לייצר אסטרטגיה של "ערוץ אלטרנטיבי", ללא תוכניות ריאליטי או תוכן יקר אחר, עם דגש על אקטואליה ולוח שידורים רזה וכלכלי. במסגרת זו הודיע ורשבסקי על תוכנית התייעלות שתכלול פיטורים וקיצוצי שכר.

יש לציין כי בחברת חדשות 10, אשר עובדת בימים אלה סביב השעון בסיקור מבצע "צוק איתן" לא צפויים פיטורים, אך ייתכנו קיצוצי שכר.

‏ורשבסקי מסר היום (ג'): "אני מודה לדן, ואני בטוח שהוא יצליח בכל כיוון שיבחר".

את תגובתו של רון לא ניתן היה להשיג. ‏‎‎‏