אבי החייל שנשבה: "בטוחים שצה"ל יהפוך כל אבן"

אביו של הדר גולדין שקיים חשש שנשבה ע"י חמאס ברפיח: "מחזקים את צה"ל בלחימה. בטוחים שלא יפסיקו עד שיחזירו אותו הביתה בריא ושלם"

צוק איתן / צילום: רויטרס
צוק איתן / צילום: רויטרס

שעות לאחר הודעת דובר צה"ל על החשש לשבייתו של סג"מ הדר גולדין, דיבר אחר הצהריים (ו') אביו, ד"ר שמחה גולדין, עם כלי התקשורת ואמר: "אנחנו בטוחים שצה"ל לא יפסיק בשום אופן עד שיהפכו כל אבן ברצועת עזה ויחזירו את הדר בריא ושלם".

"אנחנו רוצים לחזק את צה"ל ואת מדינת ישראל בלחימה מול החמאס בעזה", הוסיף גולדין, שביקש מכלי התקשורת לכבד את המשפחה ששומרת שבת. בשעות אלו צה"ל משקיע מאמצים רבים באיתורו של גולדין, קצין מסיירת גבעתי, בעומק רצועת עזה.

חברים, קרובים ושכנים רבים הגיעו היום לבית המשפחה בכפר-סבא על מנת להביע השתתפות ברגשות המשפחה ולקוות לבשורות טובות. אחד משכני המשפחה סיפר לתקשורת כי משפחת גולדין היא "משפחה מאוד ציונית - הם מאוד חזקים, והם יתמודדו עם זה כמו שצריך. אין משפחה יותר טובה ממשפחת גולדין".

לאחר הגעת אנשי קצין העיר למשפחת גולדין, הורגשה במקום תנועה ערה של אזרחים מודאגים שרוצים לחזק את משפחת גולדין. היותו של גולדין אזרח בריטי עוררה עניין גם בתקשורת הזרה, שהגיעה לבית המשפחה.

הערב סמוך לשעה 18:00 יגיעו עשרות חניכי ובוגרי תנועת בני עקיבא לסניף התנועה בכפר-סבא, בעקבות הידיעה על החשש לנפילתו בשבי של בוגר הסניף, שגם הדריך בעבר. בתנועה סיפרו כי הדר "הדריך בסניף והיה דמות מרכזית ומשמעותית". עם החניכים ייפגשו עובדות סוציאליות ואנשי חינוך מטעם התנועה. בבית הספר המדעי אמי"ת בכפר בתיה ברעננה, בו למד גולדין, תיערך תפילה בהשתתפות תלמידי ובוגרי בית הספר במוצאי שבת בשעה 21:30.