משפחתו של הקצין הנעדר: הוא חי, אל תצאו מעזה בלעדיו

אמו של סג"מ הדר גולדין: "אני דורשת ממדינת ישראל לא להפקיר את הילד שלי"

סג"מ הדר גולדין / צילום פרטי
סג"מ הדר גולדין / צילום פרטי

בני משפחתו של הקצין הנעדר סג"מ הדר גולדין התייצבו הערב (שבת) לראשונה אל מול המצלמות עם מסר ברור: הדר חי ואסור לצאת מעזה בלעדיו.

"אני דורשת ממדינת ישראל לא להפקיר את הילד שלי", מסרה אמו של סג"מ הדר גולדין. ארוסתו הוסיפה: "הדר שלי, גיבור ישראל, אני אוהבת אותך ומחכה לרקוד איתך בחתונה שלנו".

שמחה, אביו של גולדין, אמר בפתח בית המשפחה בכפר-סבא: "אני רוצה להגיד כמה דברים בצורה פשוטה וברורה. אני מג"ד מילואים, עשיתי מילואים עד גיל 50 ואני לא מעלה בדעתי שצה"ל יפקיר לוחם שלו. המפקד שלי היה בני גנץ, ואני יודע שזה לא יכול להיות שייתן פקודה לצה"ל לצאת מאיזשהו מקום כשיש חייל בפנים. אני מכיר את עופר וינטר (מח"ט גבעתי). אני לא מאמין שיפקיר קצין שלו מפלס"ר גבעתי בעזה ולא ברפיח ולא בשום מקום אחר. אלה המסרים שלנו, של המשפחה שלי.

"אני מבקש להודות לכם, אנחנו מקבלים תמיכה עצומה כי הבנים שלי ששלחנו להגן על עוטף זה. אני לא מאמין שתושבי עוטף עזה ייתנו יד לזה שנשאר קצין בשטח שנשלח להגן עליהם".

אמו של גולדין הוסיפה: "אני דורשת ממדינת ישראל שלא תעזוב את עזה עד שתחזיר את הילד שלי הביתה. זה ילד שעובד בכל הכוח ובכל היכולת שלו. הדר זה התאום של צור, החלק השני של צור. שניהם משרתים בעזה. צור הוא כוח החילוץ שחשב שייחלץ את הדר החוצה. אני דורשת ממדינת ישראל לא להפקיר את הילד שלי, לא להפקיר אף ילד שיצא להילחם".