אנדימד: הושלמה העסקה להשקעת כ-7 מ' ד' בחברה

המפיצה הסינית של אנדימד מדיקל משווקת את המוצרים המקצועיים של החברה בסין, וזאת לאחר שקיבלה את אישור ה-CFDA, השקיעה 7 מיליון דולר בתמורה לקבלת כ-47.93 מיליון מניות

חברת אנדימד , המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי ייחודי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF), השלימה את הסכם ההשקעה של המפיץ הסיני, חברת OHMK Medical Technology לרכישת כ-29% מהון המניות של החברה הבת אנדימד מדיקל, בתמורה לכ-7 מיליון דולר.

המפיצה הסינית של אנדימד מדיקל משווקת את המוצרים המקצועיים של החברה ה- EndyMed Glow וה-EndyMed Pro בסין וזאת לאחר שקיבלה את אישור ה-CFDA, השקיעה סך של 7 מיליון דולר בתמורה לקבלת כ-47.93 מיליון מניות, המהוות כ-28.94% מהון מניות החברה ומזכויות ההצבעה בה, ובדילול מלא כ 37.21% מהון המניות המוקצה לחברה.

לחברה הסינית יש אפשרות להשקיע מיליון דולר נוספים בתמורה לקבלת 6,847,809 מניות נוספות, ובכך יעמדו אחזקותיו על 30.54% מהון המניות המוקצה של החברה ומזכויות ההצבעה בה, ובדילול מלא 38.44%.

אלעד מגל מנכ"ל אנדימד: "זוהי הבעת אמון חשובה של המפיץ הסיני הפועל בשוק יעד אסטרטגי בחברה ובפלטפורמת המוצרים הייחודיים שלנו. החברה נמצאת בתנופת התפתחות מואצת שבאה לידי ביטוי בצמיחה עקבית במכירות, שיווק אינטנסיבי וחדירה לטריטוריות ושווקי יעד חשובים".

"אנו ממשיכים לקדם שיתופי פעולה עסקיים עם שותפים אסטרטגיים בטריטוריות בהן אנו פועלים לצד הרחבת פרוטפוליו המוצרים שלנו באותן מדינות וכן חדירה לשווקים גיאוגרפיים חדשים שיהיו משמעותיים עבורנו הן במזרח הרחוק והן בטריטוריות נוספות".