"ע"פ כל האינדיקציות, קרויף יהיה המנהל הטכני החדש של פאוק סלוניקי"

דיווח ביוון: המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א, שמסיים בסוף העונה את חוזהו אצל האלופה הישראלית - יעבור לשמש בתפקיד זהה בקבוצה היוונית

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א, מסיים את החוזה התלת-שנתי שלו במועדון בתום עונת המשחקים הנוכחית (2014/15), ובינתיים מתרבים הדיווחים לפיהם הוא לא יאריך אותו, ויעזוב את אלופת ליגת העל בכדורגל.

"על-פי כל האינדיקציות, קרויף יהיה המנהל הטכני החדש של פאוק סלוניקי החל מהעונה הבאה", דיווח היום (ה') העיתון היווני "פיאתלוס". לפי הפרסום, כבר בסוף אוקטובר הקרוב ייפגש ההולנדי לראשונה עם הצוות המקצועי של פאוק ועם שחקניה, ואפילו ייתכן כי ימליץ לראשי המועדון על תוכניות רכש לחלון ההעברות של ינואר. קרויף אמור להחליף בתפקיד את כדורגלן העבר זיזיס וריזאס, שמשמש כמנהל הטכני הנוכחי של פאוק מאז 2008, אך "לא נכלל בתוכניות העתידיות של איבן סאווידיס, בעלי פאוק". סאווידיס, מיליונר יווני ממוצא רוסי - מחזיק בחברת הטבק הגדולה ביותר ברוסיה ונחשב למקורבו של ולדימיר פוטין.

כזכור, ג'ק אנגלידיס, ששימש כנציגו של מיטש גולדהאר במכבי ת"א מאז 2010, עזב את האלופה הישראלית בחודש שעבר לטובת תפקיד המנכ"ל של אותה פאוק. הקפריסאי ייכנס רשמית לתפקידו ב-14 באוגוסט.

אגב, אל המועדון היווני הצטרף הקיץ הקשר הישראלי איל גולסה, בהעברה חופשית ממכבי חיפה. בעבר, לפי דיווחים בארץ, גולסה היה מבוקש על-ידי ג'ורדי קרויף במכבי ת"א. עם זאת, קרויף הכחיש את הדברים.

בנו של אגדת הכדורגל יוהאן קרויף הצטרף למכבי ת"א בתחילת עונת 2012/13 כמנג'ר הספורטיבי של המועדון, אחרי שנתיים בתפקיד זהה באא"ק לרנקה הקפריסאית. הוא הצעיד מאז את מכבי לשתי אליפויות ישראל רצופות, אחרי בצורת של 10 שנים.

עם זאת, קרויף נכשל במשימה להעפיל אל ליגת האלופות. השבוע, לאחר שהודחה מכבי בשלב המוקדמות של המפעל על-ידי מאריבור הסלובנית, אמר ההולנדי לאתר הרשמי של הקבוצה: "יש תחושה של אכזבה כשאתה מודח ‏ועדיין מרגיש שיכולת לצאת עם תוצאה יותר טובה. זוהי הזדמנות טובה לכולם במכבי ת"א להחזיר את שתי הרגליים לקרקע, לעבוד קשה ולהמשיך להתקדם בדרך שלנו. יש לנו תחושה כי הייתה לנו הזדמנות מצוינת לעשות את זה ולהגשים את החלום, אבל אירועים על המגרש ומחוצה לו, לא ממש עזרו לנו".