עובדי ערוץ 10 ימנו רו"ח שיבדוק את ספרי הערוץ

כך הוחלט לאחר שנציגתו של יוסי מימן, אירית אילוז, הציעה זאת כאשר ירדה לפגוש את עובדי חדשות 10 שהפגינו מול משרדי קבוצת מרחב היום בצהריים

הפגנת עובדי ערוץ 10 / צילום: תמר מצפי
הפגנת עובדי ערוץ 10 / צילום: תמר מצפי

עיתונאי חדשות 10 יקבלו גישה לספרי הערוץ, באמצעות רואה חשבון שימנו מטעמם - כך הוחלט לאחר שנציגתו של יוסי מימן, אירית אילוז, הציעה זאת כאשר ירדה לפגוש את העובדים שהפגינו מול משרדי קבוצת מרחב היום (ה') בצהריים.

כ-100 מעובדי חדשות 10 הפגינו בצהריים מחוץ למשרדים בהרצליה. הקריאות הופנו כלפי אילוז ומימן, והעובדים נשאו שלטים בהם היה כתוב, "אלמוג בוקר אינו הפקר", "העובדים דורשים כיפת ברזל", "מקצצים במשכורות? שלמו במניות".

במהלך ההפגנה התמקדו העובדים בצמצום בגובה הקיצוץ החד של עד 25% מהשכר ובדרישה להעניק לעובדים מניות. בין העובדים שהגיעו היו גם גיא מירוז, אורלי וילנאי, מתן חודורוב, דורון הרמן, ועורך המהדורה ישראל טוויטו.

נציגתו של יוסי מימן, אירית אילוז, יצאה לעובדים וניהלה עמם שיחה טעונה, במהלכה מספר עובדים התעמתו איתה וסיפרו לה שהם מתקשים לגמור את החודש, ושאלו מדוע לא הגיעה לאסיפת העובדים.

אילוז הציעה כי העובדים ימנו רואה חשבון מטעמם שיעבור על הספרים ועל הנסיבות שהובילו את קופת ערוץ 10 למצבה הנוכחי. העובדים הסכימו לדברים, וביום ראשון הקרוב יבקשו לראות את הספרים. בשבוע הבא יתחדשו הדיונים בין הצדדים.

יו"ר ועד העובדים, מתן חודורוב, אמר ל"גלובס" בתגובה: "אני שמח שאירית אילוז יצאה לשוחח עם העובדים אחרי שהבחינה בכעס ובאכזבה שביטאו. רשמנו לפנינו את ההצעה החדשה לעיין במאזני החברה ולהצביע על דרכים חלופיות לביצוע תוכנית ההבראה. אנו מצפים לחידוש הדיאלוג עם בעלי המניות, מתוך כוונה להוביל באחריות לסיום המשבר ולהבטיח את יציבות הערוץ למשך שנים רבות".