הרשות השנייה לסלקום: תקנו את הקמפיין לדור 4.5

קיבלה את הטענה כי האמירה בפרסומת "סלקום מביאה לכם את דור 4.5" היא מטעה, שכן סלקום אינה יכולה להציע בשלב זה את השירות לציבור ■ סלקום: "הפרסומת משקפת במדויק את המצב העובדתי; נכניס שינוי קל"

‎‎בעיצומה של המלחמה בין ספקיות הסלולר על השקת רשתות דור 4 סופגת סלקום מכה לא נעימה, כשהרשות השנייה מקבלת את טענותיהן של חברות הסלולר האחרות שהפרסומת שלה מטעה את הציבור, ומנחה את סלקום לתקן את הפרסומת.

‏‎ראש אגף הפרסומות ברשות השנייה, איילת כפרי, קיבלה את הטענה של חברות הסלולר המתחרות, לפיה האמירה "סלקום מביאה לכם את דור 4.5" מוצגת באופן שממנו ניתן להסיק כאילו הטכנולוגיה מוצעת לצרכן כבר כעת - בעוד שבפועל שירות זה יוצע ללקוחות רק בעתיד.

‏כפרי מבהירה כי כדי למנוע הטעיה בדבר זמינות השירות, יש לתקן את הפרסומת כך שיובן ממנה כי השירות יוצע רק בעתיד.

‏סלקום נדרשת לתקן זאת באמצעות כתובית בולטת, שתבהיר כי השירות יהיה רק למכשירים תומכים ובכפוף להקצאת התדרים של משרד התקשורת.

‏מסלקום נמסר בתגובה: "הפרסומת שהועלתה על-ידי סלקום משקפת במדויק את המצב העובדתי, במסגרתו החברה ערוכה לעלות עם דור 4.5 עם קבלת התדרים והאישורים המתאימים, כפי שנאמר בתשדיר. יחד עם זאת, החברה נאותה לערוך שינוי קל - מ'סלקום מביאה לכם דור 4.5' ל'סלקום פורסת לכם דור 4.5'".