חברת הסטארט-אפ הישראלית Bizzabo גייסה 2.5 מיליון ד'

החברה פיתחה אפליקציה שמקלה על הנטוורקינג באירועים עסקיים ■ הגיוס החדש יאפשר להרחיב את פורטפוליו המוצרים שמציעה כיום החברה

חברת הסטארט-אפ הישראלית Bizzabo, שפיתחה אפליקציה שמקלה על הנטוורקינג באירועים עסקיים, גייסה 2.5 מיליון דולר. את הסיבוב הובילו הקרן האירופאית Massa Group, שהשקיעה בעבר במספר סטארט-אפים ישראלים, וקרן OurCrowd הישראלית של ג'ון מדבד.

בנוסף, השתתפו בסבב גם המשקיעים הקודמים, בהם קרן קיידן קפיטל, קבוצת האנג'לים AfterDox והאנג'לים גיגי לוי, ברק רבינוביץ', ג'ואי לאו ואחרים. עד היום גייסה החברה 4 מיליון דולר. הגיוס החדש יאפשר להרחיב את פורטפוליו המוצרים שמציעה כיום החברה.

הרעיון של Bizzabo, שהוקמה ב-2011 על-ידי ערן בן שושן, אלון אלרואי ובועז כץ, הוא לאפשר נטוורקינג אמיתי בזמן כנסים על בסיס חשבונות הלינקדאין של באי הכנס. כך, באי הכנס יוכלו לעדכן דרך האפליקציה את כוונתם להיות נוכחים בכנס ולהתעדכן מי אמור להגיע ועשוי להוות אופציה להיכרות ולנטוורקינג מתאים במהלך הכנס.

באופן זה, במקום להתחיל לסרוק את אולם הכנס בחיפוש אחר עמיתים פוטנציאליים על-ידי קריאת תגי השם שהם נושאים על צווארם, האפליקציה מאפשרת לעשות בדיקה מקדימה ולצפות בפרופיל הלינקדאין של מי שרלבנטי עבורם.

המשתמשים יכולים גם לקרוא על הלו"ז של הכנס, לראות מי מדבר בכל פאנל ופאנל ואף לדבר על הכנס באמצעות ערוץ ייעודי בטוויטר. לכשימצאו משתתף רלבנטי עבורם, יוכלו ליצור איתו קשר ישירות ומשם לפנות לאפיקים עסקיים או חברותיים.

בצד העסקי, החברה מאפשרת למארגנים, נותני חסויות ומציגים להגיע לקהל שלהם, וכן להגביר את הניראות וההשתתפות של המבקרים. בשנה שעברה פתחה החברה משרדים בניו יורק ולאחרונה הודיעה כי למעלה מ-4,000 כנסים כבר השתמשו באפליקציה שפיתחו ב-Bizzabo.

"אנו שמחים לצרף משקיעים חדשים לקבוצת המשקיעים הנוכחית, שהיוותה עד כה גורם קריטי בבניית החברה למובילת שוק", אמר מנכ"ל ומייסד שותף ערן בן שושן. "באמצעות הניסיון ש-Bizzabo צברה על-ידי עבודה עם אלפי כנסים מרחבי העולם, החל מוועידת הנשיא ועד לאירועי הטכנולוגיה המובילים של עמק הסיליקון, אנחנו מבינים מה נדרש כדי לעזור ללקוחות שלנו להפוך ליעילים ומוצלחים יותר".

"הישגיה של Bizzabo הם ראייה לאיכות המוצר, מנהיגות וחזון החברה", הוסיף ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd. "אנחנו שמחים על ההזדמנות לעבוד באופן הדוק עם הצוות של Bizzabo ולהפוך אותה למובילה עולמית בתעשיית האירועים".