נסלי ברדה עוברת לערוץ 2: מצטרפת לתוכנית "עובדה"

זאת אחרי למעלה מעשור בערוץ 10 ■ תצטרף לצוות הכתבים של תוכנית התחקירים של קשת החל מהעונה קרובה

אחרי למעלה מעשור בערוץ 10, נסלי ברדה חוצה את הקווים: העיתונאית ומגישת הטלוויזיה (30) עוברת לערוץ 2 ומצטרפת למערכת "עובדה" בהובלת אילנה דיין, המשודרת אצל הזכיינית קשת. ברדה תצטרף לצוות הכתבים של "עובדה" החל מהעונה קרובה.

בשנים האחרונות הגישה ברדה תוכניות שונות בערוץ 10, ובראשן את "היום שהיה" ואת "מגזין שישי", וכן פעלה ככתבת בתוכנית התחקירים "המקור".

בין הישגיה העיתונאיים ניתן למנות את חשיפת כת הנשים של גואל רצון, פרסום עדותו של שאול גנון בפרשת הרצח בבר-נוער, תחקיר סחר הביציות ברומניה וכן סרטים דוקומנטריים כמו "אבא בהריון", שליווה את הגבר הטרנסקסואל הראשון בישראל שהרה וילד.

ברדה מסרה היום (ה') כי "את ערוץ 10 אני אוהבת כבר למעלה מעשור. אני אסירת-תודה על העבודה הקשה, שנעשתה תמיד בחברת נשים וגברים מוכשרים ואמיצים, כאלה שלא נותנים לשכוח שהכוח הרב שיש בידינו חייב לבוא עם אחריות וחרדת קודש. אני מודה מעומק הלב ליוסי ורשבסקי ולגולן יוכפז.

"היום אני ממשיכה קדימה בהתרגשות ומצטרפת בשמחה למערכת התוכנית 'עובדה', ששמה המצוין הולך לפניה. אני מברכת על ההזדמנות הזו ומשוכנעת כי ההרפתקה החדשה שניצבת לפניי מקפלת בתוכה אתגרים והצלחות".

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, מסר כי "אני מעריך מאוד ואוהב מאוד את נסלי ומאחל לה הצלחה בדרך החדשה. נסלי תרמה רבות מכישרונה, חריצותה ויכולותיה למערכת חדשות 10, שנפרדת ממנה היום בהערכה גדולה".

ממערכת "עובדה" נמסר כי "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את נסלי, מהעיתונאיות המוכשרות בישראל, ומחכים בקוצר-רוח לראותה על המסך שלנו בעונה ה-21 של 'עובדה'".