יאהו! רוכשת את ClarityRay הישראלית ב-20-15 מיליון דולר

ClarityRay מפתחת פתרונות להתמודדות עם חסימת פרסומות וכן עם תופעות של חטיפת שטחי פרסום

מריסה מאייר, מגוגל ליאהו / צילום: בלומברג
מריסה מאייר, מגוגל ליאהו / צילום: בלומברג

סטארט אפ ישראלי נוסף נמכר לענקית טכנולוגיה אמריקאית: ClarityRay, המפתחת פתרונות להתמודדות עם חסימת פרסומות וכן עם תופעות של חטיפת שטחי פרסום, נמכרת ליאהו! בתמורה ל-20-15 מיליון דולר במזומן.

חברת הסטארט-אפ הישראלית קלריטי-ריי מפתחת פתרונות להתמודדות עם חסימת פרסומות וכן עם תופעות של חטיפת שטחי פרסום על-ידי מפרסמים מתחרים. החברה הוקמה על-ידי עידו יבלונקה המשמש כמנכ"ל, יחד עם ואדים זק וגיא פיטלקו - שניהם יוצאים חיל המודיעין בצה"ל.

המוצרים של ClarityRay מסייעים לאתרי התוכן ולמפרסמים להתמודד עם אובדן ההכנסות שנגרם עקב חסימת הפרסומות. בהקשר זה פיתחה קלריטיריי שני מוצרים - האחד מציע לאתרים לוותר על חלק מההכנסות מפרסום ולגבות במקומן תשלום חודשי קבוע מהגולשים המעוניינים בחסימת פרסומות, והשני הוא פתרון טכנולוגי המאפשר לגופי תוכן לעקוף את התוספים חוסמי הפרסומות ולפרסם בשטחים שנחסמו.

בהודעה שפירסמה יאהו נכתב: "אנו עובדים על בניית יכולות אבטחה שיהפכו את יאהו למקום בטוח למשתמשים ולשותפים שלנו. פרסום הוא חלק חשוב בפעילות שלנו ביאהו, ולכן אנחנו מחויבים לבנות אותו כהלכה. ClarityRay היא חברה עם מומחיות עמוקה באיתור נוזקות של פרסומות ברשת ובמניעתן. השורה התחתונה עבור יאהו היא שחיפוש יהפוך לעניין בטוח יותר לגולשים ופרסום יהפוך לעסק רווחי יותר ואמין יותר".

בהודעה שפירסמה ClarityRay באתר החברה נכתב: "החזון שלנו תמיד היה להפוך את האקו-סיסטם לבטוח יותר, הולם ובר קיימא ללקוחות, גופי תוכן ומפרסמים. עזרנו לתעשיית הפרסום באינטרנט לקחת צעד גדול קדימה לכיוון הזה באמצעות זיהוי, מדידה ופתרון של משוכות רבות שמונעות את זה. ההצטרפות ליאהו תאפשר להשתמש במומנטום הזה ולקחת את הצעדים הבאים לקראת החזון הזה. זו הזדמנות של פעם בחיים שמאפשרת לנו להגדיל משמעותית את הטכנולוגיה, ההשפעה והרעיונות לחזית של התחום שלנו, בזמן שאנו עובדים עם צוות מדהים שחולק אתנו את החזון. אנחנו גאים לקרוא ליאהו בית".

מ-ClarityRay לא נמסרה תגובה.

את ClarityRay ייצגו בעסקה עורכי הדין ברק פלאט, בן סנדלר, אופיר לוי ונמרוד ורומן ממשרד יגאל ארנון ושות'.