סקייליין רכשה אתר סקי בארה"ב ב- 2 מיליון דולר

האתר ממוקם מזרחית לסיליקון ואלי והושקעו בו בשנים האחרונות 27 מיליון דולר

סקייליין, חברה בת של מישורים שבשליטת גיל בלוטרייך, רכשה אתר סקי מזרחית לסיליקון ואלי בארה"ב במחיר של 19% מההון שהושקע בו בשנים האחרונות.

הרכישה, שמרחיבה את פורטפוליו אתרי הנופש של החברה מקנדה לארה"ב, הינה קניית אתר הסקי Bear Valley הנמצא בקליפורניה, על גבול נבאדה, בין אגם Tahoe לפארק יוסמיטי, שעתיים וחצי בלבד מסן פרנסיסקו והסיליקון ואלי.

"זו עסקה שנייה של סקייליין בארה״ב אחרי ההשקעה המוצלחת במלון פארק היאט והקניון בקליבלנד, בה אנחנו עדיין מצליחים לאתר עסקאות בהנחות דרמטיות על עלות ההשקעה בנכסים", מסר בלוטרייך. "Bear valley הוא אתר סקי מרשים מאד, קרוב יחסית לאזור מפרץ סן פרנסיסקו ויכול להוות אלטרנטיבה פנטסטית לאתרי הסקי הגדולים והעמוסים באזור אגם טהו".

לדבריו, "אנחנו מאמינים שנצליח למשוך עשרות אלפי מבקרים נוספים באמצעות מיצוב נכון ובהשקעה בהקמת מועדון חברים לאנשי הסיליקון ואלי. בסיס המועדון כבר הוקם ועד עכשיו הצטרפו אליו כ-915 ממשפחות מהאזור ששלמו דמי קבלה של 2,500 דולר כל אחת.

"על פי הסיכום עם הנהלת המועדון, סכום של 2 מיליון דולר יועבר בחודשים הקרובים לסקייליין אשר תשקיע אותו בשידרוג התשתיות באתר. אנחנו מקווים להעמיק את חדירת המועדון לאזור מפרץ סן פרנסיסקו ולגייס אלפי חברים נוספים. אני מאמין שגיוס חברי מועדון המחויבים בהוצאה שנתית מינימלית וכן השקעות בפעילויות קיץ, יאפשרו לנו להגדיל באופן משמעותי את התזרים מהנכס".