דרבן: זינוק ברווח הנקי ברבעון השני ל-39 מיליון שקל

זאת לעומת רווח של כ-9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ■ הרווח הגולמי מנדל"ן להשקעה (NOI) עלה קלות ל-47 מיליון שקל, וסך ההכנסות מהשכרת מבנים וניהולם עלה לכ-138 מיליון שקל

דודו זבידה מנכל דרבן / צילום: איל יצהר
דודו זבידה מנכל דרבן / צילום: איל יצהר

חברת דרבן השקעות מקבוצת מבנה שבשליטת אליעזר פישמן, מדווחת היום (ב') על תוצאות הרבעון השני של 2014. דרבן כבר לא נסחרת בבורסה בת"א, והיא מדווחת על התוצאות עקב אג"ח שלה שנסחרות.

החברה בניהולו של דודו זבידה רשמה ברבעון השני זינוק ברווח הנקי ל-39 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול ברווח נבע מעלייה בשווי הוגן של נדל"ן להשקעה. מנגד, החברה עברה להפסד חברות כלולות, לעומת רווח ברבעון השני של 2013.

הרווח הגולמי מנדל"ן להשקעה (NOI) ברבעון הסתכם בכ-47 מיליון שקל, לעומת כ-45 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. סך הכנסות החברה מהשכרת מבנים וניהולם עלה בכ-138 מיליון שקל, לעומת כ-133 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח מפעולות רגילות הסתכם בכ-111 מיליון שקל, לעומת כ-79 מיליון שקל בתקופה המקבילה. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה נכון לסוף הרבעון הסתכם ב-1.315 מיליארד שקל, לעומת 1.280 מיליארד שקל בסוף 2013.

דודו זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה: "דוחות הרבעון מעידים על מגמה מתמשכת של התחזקות תוצאותיה התפעוליות של דרבן. בין היתר, נרשמה עלייה ברווח הגולמי, בעיקר בשל גידול בהכנסות החברה משכר דירה בישראל. כמו כן, החוב הפיננסי נטו קטן באופן משמעותי מהתקופה המקבילה אשתקד, וכתוצאה מכך, קטנו גם הוצאות המימון הריאליות של החברה וכן היחס בין החוב הפיננסי נטו ל-Net Cap".

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".

תוצאות דרבן
 תוצאות דרבן