מונה חשב חדש למערכת הביטחון: עמוס שקדי

שקדי יחליף בתפקיד את צחי מלאך שהתמנה למנכ"ל חברת אשרא ■ מינויו של שקדי, סגן בכיר לחשבת הכללית, מעיד על החשיבות שמייחסת החשכ"לית לתפקיד חשבות משרד הביטחון

החשבת הכללית מיכל עבאדי בויאנג'ו מינתה את עמוס שקדי לחשב משרד הביטחון. שקדי יחליף בתפקיד את צחי מלאך שהתמנה למנכ"ל חברת אשרא (החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ). מינויו של שקדי, סגן בכיר לחשבת הכללית, מעיד על החשיבות שמייחסת החשכ"לית לתפקיד חשבות משרד הביטחון. בימים אלה עוסק שקדי בעבודת המטה מול מערכת הביטחון לבדיקת עלויות מבצע צוק איתן.

שקדי מנהל חטיבת משרדים ביטחוניים ומינהליים. במסגרת תפקידו, ריכז בין היתר את נושא השקיפות והבקרה על תקציב משרד הביטחון והשתתף כמשקיף בוועדת לוקר לעניין תקציב הביטחון. קודם לכן עבד כחשב משרד התמ"ת (הכלכלה), חשב החטיבה להתיישבות, סגן חשב משרד התחבורה, רכז ורפרנט תחבורה ותקשורת באגף החשכ"ל.

שקדי (בן 42, נשוי+3) הוא בעל תואר ראשון ושני בכלכלה מהפקולטה לחקלאות מהאוניברסיטה העברית. עבאדי בויאנג'ו אמרה היום כי "לחשב משרד הביטחון משמעות רבה בניהול תקציב הביטחון, שהוא התקציב הגדול ביותר מבין משרדי הממשלה. צפויים לעמוס אתגרים רבים ואני בטוחה שהוא יעשה את העבודה באופן הטוב ביותר. אני מאחלת לשקדי הצלחה בתפקידו".