מיקרוסופט הכריזה על מקלדת לאייפד, ווינדוס ואנדרואיד

המקלדת החדשה היא שינוי גישה שעוברת מיקרוסופט בעיקר בשנה האחרונה, בה היא מציעה את את התוכנות שלה לכל הפלטפורמות, כמו אופיס לאייפד או עדכונים מהירים לשירותי האחסון בענן OneDrive לאנדרואיד ואייפון

מיקרוסופט הכריזה אתמול על מוצר מעניין מאוד, לפחות מבחינת התפיסה של החברה - מקלדת המיועדת לטאבלטי ווינדוס וגם לאייפדים של אפל ומכשירי אנדרואיד. מדובר במקלדת משולבת, המאפשרת בלחיצת כפתור לעבור בין מצב תאימות ל-iOS לאנדרואיד או ווינדוס. הרעיון הוא שאפשר לחבר למקלדת הניידת והקומפקטית הזו כל מכשיר שיש למשתמש, אפילו סמארטפון באמצעות חיבור אלחוטי מסוג בלוטות'. למקלדת יש גם תושבת קטנה עליה אפשר להניח את הטאבלט/סמארטפון בזמן העבודה.

המקלדת קיבלה את השם - Universal Mobile Keyboard, כאשר היא כוללת כפתורים למכשירי אנדרואיד/iOS, אבל באופן מפתיע לא את כפתור החלונות של מיקרוסופט. "אנשים מחזיקים היום מספר מכשירים מגוון לשימוש באופן קבוע", אומרים במיקרוסופט. "המוצרים האלו משתמשים במספר פלטפורמות, מה שגורם לצרכנים לסחוב אביזרים שונים לכל מכשיר. המקלדת החדשה עוזרת לפתור את הבעיה, כאשר היא עובדת עם אייפד, אייפון, מכשירי אנדרואיד וטאבלטי ווינדוס".

המקלדת החדשה היא שינוי גישה שעוברת מיקרוסופט בעיקר בשנה האחרונה, בה היא מציעה את את התוכנות שלה לכל הפלטפורמות, כמו אופיס לאייפד או עדכונים מהירים לשירותי האחסון בענן OneDrive לאנדרואיד ואייפון. המקלדת החדשה היא המוצר הראשון שמיקרוסופט מייעדת להקלדה לפלטפורמות אחרות באותו מכשיר ונראה שמיקרוסופט מבינה שהיא חייבת להציע את המוצרים שלה לכלל המשתמשים בשוק ולא להישאר רק בפלטפורמה שלה.

המקלדת תושק בחודש הבא בארה"ב ב-290 שקל (80 דולר) והיא מתוכננת להגיע גם לישראל. מחיר בארץ עדיין לא פורסם.