סקייליין מכרה 118 דירות ומגרשים באתרי נופש בחו"ל

גיל בלוטרייך, יו"ר סקייליין: "בהמשך שנה זו, כמו גם בשנים הקרובות, בכוונתנו לשווק ולמכור מאות יחידות מידי שנה אשר ייצרו לחברה תזרימי מזומנים משמעותיים תוך יצירת ערך לבעלי המניות"

סקייליין , חברה בת של מישורים הנמצאת בשליטתו של איש העסקים גיל בלוטרייך, ועוסקת בייזום ופיתוח נדל"ן, ניהול מלונות ואתרי נופש, ונדל"ן מניב בצפון אמריקה מדווחת על תחילת מימוש בנק הקרקעות של החברה. החברה מכרה 118 יחידות דיור ומגרשים באתרי הנופש, הורסשו, דירהירסט ובלו-מאונטיין.

"אנחנו מתחילים במימוש מלאי הקרקעות של סקייליין בהיקף כולל של 5,500 מגרשים", מסר גיל בלוטרייך, יו"ר סקייליין. "מכירת 118 יחידות הדיור והמגרשים מהווה השבחה נדל"נית מקיפה לאור העובדה שמרבית השטחים נרכשו במחירים הזדמנותיים ולכן החזר ההשקעה עליהם הוא גבוה מאוד. בהמשך שנה זו, כמו גם בשנים הקרובות, בכוונתנו לשווק ולמכור מאות יחידות מידי שנה אשר ייצרו לחברה תזרימי מזומנים משמעותיים תוך יצירת ערך לבעלי המניות".

רק לאחרונה קיבלה סקייליין היתר לשינוי ייעוד לצורך הקמת שני בנייני מגורים בפרויקט ה-Copeland House באתר הנופש Horseshoe. כעת מעדכנת החברה כי עבודות הבנייה וההקמה של השלב הראשון בפרויקט החלו. למועד זה נמכרו 56 מ-67 דירות מגורים (Condo) בשלב הראשון ובנוסף נמכרו 14 מ-58 דירות מגורים (Condo) בשלב השני, אשר בנייתו טרם החלה. היקף המכירות של כלל פרויקט ה-Copeland house הסתכם לסך של כ-19.3 מ' ד' קנדי. בכוונת החברה למסור את דירות השלב הראשון בפרויקט במהלך הרבעון השלישי של שנת 2015.

בנוסף מעדכנת החברה כי במסגרת שיווק פרויקט ה-Lakeside Lodge באתר הנופש Deerhurst, עד למועד זה, נמכרו 39 דירות מ-162 דירות מגורים (Condo) בפרויקט. סקייליין פועלת מול תאגידים בנקאיים לצורך גיוס מימון להקמת הפרויקט, בכוונתה להתחיל בבניית הפרויקט במהלך הרבעון השני לשנת 2015. המגרש עליו יוקם הבניין, רשום בספרי החברה בעלות אפס.