קיה: הנחות עד 9,000 שקל לחברי מועדון הצרכנות "הוט"

החל ב-5 באוקטובר, למשך חודש, יקבלו עמיתי "הוט" הנחות על דגמים של קיה ■ האם מדובר בהנחות משתלמות שאכן מובטחות רק לעמיתי המועדון?

אחת ההטבות המשמעותיות שמקבלים העמיתים במועדוני הצרכנות השונים היא הנחה נאה על קניית רכב חדש. בכל חודש כמעט מקבלים עמיתי "חבר", הוט ודומיהם הודעה על מותג רכב אחר שאותו הם יכולים לקנות בהנחה, כך שנדמה שעבור אותם צרכנים קנייה של רכב חדש ממש מוכתבת מהמבצעים שמציע מועדון הצרכנות.

כך, למשל, החל ב-5 באוקטובר, למשך חודש, יקבלו עמיתי "הוט" הנחות על דגמים של קיה. דגם פיקנטו ידני 1 ליטר, למשל, יימכר בכ-60 אלף שקל - מחיר המגלם הנחה של 4,500 שקל; ודגם פיקנטו אוטומטי 1.25 ליטר יימכר בכ-74 אלף שקל - מחיר המגלם 5,000 שקל הנחה.

את ההנחה הגבוהה ביותר, בגובה 9,000 שקל, יקבלו רוכשי ריו 5 דלתות, כאשר דגם ידני 1.25 ליטר יימכר ב-73,500 שקל, ודגם אוטומטי 1.4 ליטר - ב-97,500 שקל.

מעבר להנחות יינתנו גם הטבות, כמו 7 שנות אחריות על מגוון דגמים, קודנים וחיישני רוורס.

האם מדובר בהנחות משתלמות שאכן מובטחות רק לעמיתי המועדון? בדיקות שמתבצעות לאורך השנים מגלות כי לרוב כן, ולכן מי שמתכנן קניית רכב חדש, מוטב שיבדוק מתי יש מבצע לרכב שבו הוא חפץ, מפני שמעקב אחר מחזוריות המבצעים מגלה כי חלק גדול ממותגי הרכב מגיעים בשלב זה או אחר למבצעים הללו.