מניית אליום ממשיכה לעלות לאור הצלחה בהליך רפואי בשידור חי

ההליך כלל החדרת שני סטנטים אורולוגיים של אליום לצורך פתיחת שני השופכנים בחולה אחד, ומתוצאותיו עולה כי הסטנטים מוקמו בצורה אופטימלית וכי שני השופכנים פתוחים ומאפשרים מעבר חופשי של שתן

אסף אלפרוביץ / צילום: תמר מצפי
אסף אלפרוביץ / צילום: תמר מצפי

מניית אליום מדיקל משלימה היום (ג') עלייה דו-יומית של כ-5% בבורסה לאחר הצגת הליך רפואי בהצלחה בטכנולוגיה שפיתחה.

אליום, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה כי הציגה הליך כפול (Bilateral) להחדרת סטנטים לשופכני שתן חסומים על מנת לאפשר מעבר שתן מהכליות אל שלפוחית השתן ללא הפרעה.

ההליך הבילטראלי לטיפול בחסימות בשופכנים בוצע בראשותו של ד"ר יורג נאימייאר מבית החולים האוניברסיטאי שאריטה בברלין, אחד מבתי החולים הגדולים והנחשבים באירופה, וכלל החדרת שני סטנטים לפתיחת שני השופכנים בחולה אחד. שיקוף לאחר ביצוע ההליך הבהיר כי הסטנטים מוקמו בצורה אופטימלית וכי שני השופכנים פתוחים ומאפשרים מעבר חופשי של שתן. ההליך הכפול ארך כ-60 דקות בלבד.

השידור החי שבמסגרתו הועבר ההליך בוצע מבית החולים הממשלתי בקייפטאון, כאשר בהליך הרפואי הודגם השימוש במערכת ה-URS (רש"ת: Ureteral Stent) הייחודית, בפני קהל אורולוגים מרחבי דרא"פ והעולם, ובהנחיית רופאים מובילי דעה, שנכחו בכנס השנתי המרכזי של האגודה הדרום אפריקנית לאורולוגיה, ה-SAUA 2014. כאמור לעיל, ההליך הושלם תוך זמן קצר ובהצלחה רבה.

"אנו גאים לדווח כי הסטנטים שלנו נבחרו לשימוש במסגרת הליך רפואי המציג את חדשנותם וייחודיותם בשידור חי", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל. "השתתפותנו המוצלחת בהליך כפול בשידור חי בכנס 2014SAUA השנתי, הינה חלק מאסטרטגיית החברה לחשיפת הייחודיות והחדשנות הטכנולוגית של הסטנטים האורולוגיים שפיתחנו ולפתיחת הזדמנויות עסקיות נוספות בפנינו. הכנס הוא המרכזי בדרא"פ בתחום האורולוגיה, ומשתתפים בו נציגי חברות בינלאומיות, רופאים ומומחים מרחבי העולם. ההליך עצמו עבר בהצלחה רבה והמחיש את קלות השימוש במערכת, ואת היכולת למקם את הסטנט בצורה אופטימלית ובטוחה, המאפשרת פתיחה של צינור השופכן".