מנכ"ל ונשיא בריינסטורם השקיעו 200 אלף שקל בחברה

נשיא החברה חיים לייבוביץ' מוכר גם כמשקיע בתחום הגז והנפט ■ החברה בוחנת רישום כפול גם לבורסה בתל אביב ■ בריינסטורם מפתחת טיפול בתאי גזע בוגרים למחלות נוירולוגיות

חברת תאי הגזע בריינסטורם סל הירושלמית, שהשלימה לאחרונה מהלך של עלייה מהבורסה שמעבר לדלפק בארה"ב לבורסת הנאסד"ק ונסחרת בה לפי שווי של 62 מיליון דולר, דיווחה בסוף השבוע שעבר כי נשיא החברה ובעל השליטה בה חיים ליבוביץ' והמנכ"ל טוני פיורינו, רכשו מניות של החברה ב-200 אלף שקל. רוב ההשקעה בוצעה על ידי לייבוביץ', שחלקו בחברה שווה היום 1.7 מיליון שקל.

בריינסטורם מפתחת טיפול בתאי גזע בוגרים למחלות נוירולוגיות וסיימה השנה ניסוי ראשון בשימוש בתאי הגזע הללו בטיפול במחלת ניוון השרירים הקטלנית ALS בבית החולים הדסה. הניסוי נועד לבחון בטיחות, אך לדברי החברה הראה גם רמזי יעילות ראשונים.

לפני שלושה חודשים החלה בריינסטורם, באישור ה-FDA, בניסוי שלב 2 רחב היקף בארצות הברית, במסגרתו מטופלים 48 חולים בשלושה מרכזים קליניים.

העלייה של החברה לנאסד"ק מגיעה לאחר מספר חודשים של שדרוג בהם מונה לחברה מנכ"ל אמריקני, ד"ר טוני פיורינו, היא השלימה החברה גיוס הון של 10.5 מיליון והחלה את הניסוי הקליני הרב-מרכזי כאמור.

עליית בריינסטורם לנאסד"ק עשויה להוביל לרישומן הכפול של מניות החברה גם בבורסה בתל אביב, והיא עשויה להיכנס למדד הביומד אם הדבר יתרחש.