לברון ג'יימס יבצע את "טקס הגיר"? האוהדים יחליטו

כוכבה של קליבלנד קבאלירס יפנה למעריציו ברשתות החברתיות, ויברר האם הם מעוניינים שהוא ישחזר העונה לפני משחקים את אחד מסימני ההיכר שלו

לברון ג'יימס / צילום: רויטרס
לברון ג'יימס / צילום: רויטרס

לברון ג'יימס יאפשר לאוהדי קליבלנד קאבלירס לסייע לו להחליט אם לחזור ל"טקס הגיר" הקבוע שלו לפני משחקים. מדובר בטקס המפורסם אותו מבצע כוכב ה-NBA שניות ספורות לפני פתיחת המשחק, שהפך לאחד מסימני ההיכר שלו.

לברון הודיע שיפנה לאוהדים באמצעות הרשתות החבריות ויערוך משאל, ולאחריו יחליט אם לקיים את הטקס שלו כבר לפני משחק פתיחת העונה הרשמי הראשון של קליבלנד השבוע. "אני הולך לתת לאוהדים להחליט ולראות מה הם חושבים. אם הם ירצו (את 'הטקס'), אני אעשה את זה", צוטט קינג ג'יימס בסוף השבוע.

זו לא ההחלטה הראשונה שלברון שמשתף בה את קהל אוהדיו: לפני מספר שבועות הוא פתח לדיון ברשתות החברתיות את השאלה אם עליו לחזור העונה למספר 23 אותו לבש בקדנציה הקודמת שלו בקאבלירס, או להמשיך עם המספר 6 אותו לבש במיאמי היט.

קליבלנד, אותה מאמן דייויד בלאט, תפתח את עונת 2014/15 בלילה שבין חמישי לשישי, במשחק בית מול ניו יורק ניקס. הקאבלירס סיימו סדרה של שישה משחקי הכנה (לא כולל זה מול מכבי ת"א) עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. הם נחשבים בסוכנויות ההימורים למועמדים מספר 1 לזכייה העונה באליפות.