אלופים גם בטכנולוגיה: מנצ'סטר סיטי משיקה אפליקציית "מסך שני" ייעודית

אלופת הפרמיירליג תספק לאוהדיה אפשרות לצפות בהילוכים חוזרים ותכני וידאו בלעדיים נוספים ממשחקיה, בזמן אמת, באמצעות הסלולרי

האפליקציה של מנצ'סטר סיטי / צילום מסך
האפליקציה של מנצ'סטר סיטי / צילום מסך

מנצ'סטר סיטי הפכה היום (ה') לחלוצה בתחום שעוד עשוי להקים לה מתחרים רבים: אלופת הפרמיירליג הפכה לקבוצת הכדורגל הראשונה שמשיקה אפליקציית "מסך שני" סלולרית ייעודית, הנקראת CityMatchDay. האפליקציה תאפשר לאוהדי ה"סיטיזנס" לצפות במגוון של תכני וידאו בימים בהם מתקיימים משחקים של המועדון.

גולת הכותרת של האפליקציה תהיה ערוץ ה-Highlights, במסגרתו ניתן יהיה לצפות בזמן אמת בשידורים חוזרים של אירועים חשובים שהתרחשו במשחק (שערים, הזדמנויות, רגעי שיפוט מעוררי מחלוקת וכו').

כמו כן, יוכלו האוהדים לצפות בתיעוד וידאו של "רגעי מאחורי הקלעים" שונים: לדוגמה, ראיונות בלעדיים עם השחקנים, מרגע שהם יורדים מהאוטובוס; צילומים של השחקנים במנהרה, לפני עלייתם למגרש; מסיבות העיתונאים של לפני ואחרי המשחק. בנוסף, יוקדש ערוץ אחר באפליקציה לפרשנויות במהלך המשחק, ובמהלך המחצית, מפי פרשנים, אוהדים ואורחים מיוחדים.

ערוץ אחר באפליקציה יתמקד בפן הטקטי של המשחק, וישדר אותו ממבט-על, באמצעות מצלמת רחף שתספק מבט ייחודי למערכי הקבוצות, קווי הלחץ, מסירות ועוד אלמנטים טקטיים שונים.

האפליקציה תושק רשמית בתזמון מצוין: הדרבי של מנצ'סטר, שייערך ביום ראשון הקרוב (15:30 שעון ישראל) ב"אתיחאד", אצטדיונה הביתי של הקבוצה. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם למכשירי אנדרואיד ואייפון. בסיטי הדגישו כי ב"אתיחאד" הושלמה לאחרונה התקנת רשת WiFi חזקה, שמאפשרת לאוהדים גלישה מהירה וחינמית באינטרנט מתוך האצטדיון.