אליום קיבלה פטנט בארה"ב על טכנולוגיית עיגון לרקמות רכות

אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום:"אנו שמחים על רישום פטנט נוסף בארה"ב, המהווה שוק אסטרטגי עבורנו, ומאמינים כי המשך חיזוק הקניין הרוחני מקדם את הפוטנציאל העסקי של כלל קווי המוצרים שלנו"

אסף אלפרוביץ / צילום: תמר מצפי
אסף אלפרוביץ / צילום: תמר מצפי

חברת הביומד אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום (א') כי קיבלה אישור פטנט בארה"ב המגן על עיגון הרשת למכשיר ההחדרה והקיבוע בתהליך הזעיר פולשני, הקשור לטכנולוגית הליבה הייחודית שפותחה בחברה.

טכנולוגיה זו מאפשרת עיגון לרקמות רכות, תיקון ליקויים ברצפת האגן הנשי וטיפול בדליפות שתן אצל נשים וגברים, ומיושמת בהצלחה במערכת EndoFast Reliant.

השוק האמריקאי הוא השוק הפוטנציאלי הגדול ביותר בתחום תיקון ליקויים ברצפת האגן ולכן קבלת הפטנט תומכת במאמצי הפיתוח העסקי של החברה. הפטנט שאושר תקף עד לשנת 2031.

"האישור שקיבלנו היום מצטרף לשורה ארוכה של פטנטים מאושרים למגוון הטכנולוגיות של החברה כאשר רק בשבוע האחרון הודענו על קבלת שני פטנטים נוספים עבור הפילטר הייחודי של גרדיה במזרח הרחוק, בסין וביפן", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל. "המוצר החדשני של החברה מאפשר לרופא המטפל עיגון אופטימאלי של הרשת ומהווה יתרון ביחס לפתרונות של חברות מתחרות. הגשת הפטנטים של החברה נעשית כחלק מאסטרטגיה רחבה המשולבת במאמצי הפיתוח העסקי של החברה".