ועידת ישראל לעסקים 2014: מתעוררים מהחלום האמריקאי

השינויים ביחסי ישראל-ארה"ב, שינויים ביחסי ארה"ב-רוסיה וכמובן שינויים ביחסי ארה"ב-סין ואסיה יעמדו במרכז הדיון "מתעוררים מהחלום האמריקאי"

לוגו ועידת ישראל לעסקים
לוגו ועידת ישראל לעסקים

למדיניות הפנים והחוץ של ארה"ב השלכות מרחיקות לכת על העולם כולו. השינויים ביחסי ישראל-ארה"ב, שינויים ביחסי ארה"ב-רוסיה וכמובן שינויים ביחסי ארה"ב-סין ואסיה יעמדו במרכז הדיון "מתעוררים מהחלום האמריקאי" שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס".

משתתפי הדיון יהיו: דניאל אלפרט, מנהל שותף ומייסד בנק ההשקעות Westwood Capital וחבר באליטה הפיננסית של ארה"ב. אלפרט פרסם יחד עם פרופ' נוריאל רוביני ופרופ' רוברט הוקט את "הדרך קדימה", תכנית ליציאה מהמשבר הכלכלי. הוא גם עמית מחקר ב-The Century Foundation; פול טיילור, עמית בכיר במכון המחקר האמריקאי Pew, שימש ככתב פוליטי בוושינגטון פוסט, מחבר הספר "The next America" וד"ר איגור בונין, מנכ"ל המכון לעיצוב מדיניות פוליטית, מוסקבה. ד"ר בונין הוא מומחה יחסי רוסיה-ארה"ב.

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם. הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה:

www.globes.co.il/ibc14