השירות גרוע? הוט מעלה את המחירים לאלפי לקוחות

הוט לא הודיעה לאלפי לקוחות על סיום מבצע - והחליטה להעלות להם מחירים באופן שרירותי ■ הוט בתגובה: "מדובר בהעלאה למבצעים מסוימים המשפיעים על פחות מחצי אחוז מלקוחות החברה. אין כל העלאת מחירים גורפת"

אילן צחי / צלם: תמר מצפי
אילן צחי / צלם: תמר מצפי

חברת הוט מודיעה לאלפי לקוחות באופן שרירותי על העלאת מחירים בהיקף של כ-15 שקל לחודש. החברה לא נוהגת לצאת במבצעים, ולכן שומרת לעצמה את הזכות להעלות מחירים בהתאם לצרכיה.

לקוח החברה, שקיבל הודעה על כך שמחיר חבילת הטלוויזיה שלו עלה, מסר ל"גלובס" כי בפנייה לחברה הם הודיעו לו כי המחיר יעלה ב-15 שקל. יצוין כי המחיר הוא לא במסגרת מבצע, אלא הוט מודיעה כי היא רשאית להעלות את מחיריה, והיא עושה זאת בהתאם לשיקוליה.

יוצא, לפיכך, שמדי חודש ישנם כמה אלפי לקוחות של הוט שהמחיר שלהם עולה על-פי שיקולי החברה, ולא כהחלטה גורפת של העלאת מחיר. הלקוחות מקבלים על כך הודעה מראש, אבל מדובר במצב שונה מהמצב בבזק, למשל, שם החברה מודיעה מראש כי המבצע מסתיים בתוך שנה, ואז המחיר יעלה. הוט לא נוהגת כך, והיא מחליטה באופן שרירותי מתי להעלות את המחיר.

התוצאה היא, כפי שקורה היום, לקוחות זועמים - שסבורים כי דווקא בעת הנוכחית העלאת מחיר היא הדבר האחרון שהוט צריכה לעשות, לאור הביקורת הקשה על השירות שהחברה מספקת.

הוט מסרה בתגובה: "מדובר בהעלאה למבצעים מסוימים המשפיעים על פחות מחצי אחוז מלקוחות החברה. אין כל העלאת מחירים גורפת".

כתבות נוספות בנושא:

מנכ"ל הוט: "העליהום נגדנו מעורר זעם לא רלוונטי"

בעיית השירות בהוט: נטישת לקוחות המונית - תרחיש אפשרי

לא תאמינו מה "תוכנית חיסכון" עוללה למנכ"ל הוט

הוט: זמני ההמתנה במוקד השירות צנחו ב-50% באוקטובר