נוירודרם מעוניינת לגייס 58-72 מ' ד' לפי שווי של עד 290 מ' ד'

נוירודרם, המפתחת שיטה למתן תרופה לפרקינסון דרך העור, עשויה לבצע את התמחור להנפקתה הערב

חברת נוירודרם, המפתחת שיטה למתן תרופה לפרקינסון דרך העור, עשויה לבצע את התמחור להנפקתה הערב. החברה מעוניינת לגייס בנאסד"ק 58-72 מיליון דולר, לפי שווי של עד 290 מיליון דולר.

חתמי ההנפקה הם ג'פריז וקוון אנד קו (ראשיים), אופנהיימר ו-Roth capital (משניים). בעלי המניות העיקריים בחברה הם המשקיעים הפרטיים רוברט טאוב (28%), אווה באשר (25.9%) ושמואל קבילי (22.2%) וכן חברת קפיטל פוינט הבורסאית (16.6%).

המוצר של החברה לטיפול בפרקינסון בחומרה בינונית מתוכנן להיכנס לניסוי שלב III במהלך 2015; המוצר במינון גבוה, שמיועד למחלה בדרגתה החמורה, נמצא בשלב IIa, אך רק אם ישלים אותו ואת שלב IIb במהלך 2015 יוכל להיכנס לניסוי שלב III.

החברה עורכת בימים אלה ניסוי במוצר לפרקינסון חמור, שנערך בישראל בלבד משום שה-FDA (רשות המזון והתרופות בארה"ב) ביקשה מידע נוסף לפני אישור הניסוי (כלומר היא הטילה על המוצר Clinical Hold). כשיושלם ניסוי זה, לקראת סוף 2014, הוא יוגש ל-FDA יחד עם המידע הנוסף, והכוונה היא שנוירודרם תוכל להיכנס ישירות לניסויים הבאים כבר ב-2015 ולא תיאלץ לשנות את לוחות הזמנים המתוכננים. שני המוצרים של החברה מיועדים לעבור במסלול ה-5052b, שמיועד לתרופות שהחומר הפעיל שלהן כבר מוכר לרשות.

בניסוי שלב II שערכה החברה במוצר לחומרה בינונית נמצאה אחידות רבה יותר ברמות התרופה בדם ושיפור של תסמינים קליניים של החולים לעומת תרופות בבליעה. שיפור התסמינים לא היה מובהק קלינית, אך לדברי החברה הניסוי ממילא לא תוכנן כך שיראה מובהקות בפרמטר זה.

לאחרונה נמכרה במעל חצי מיליארד דולר חברת Civitas, שפועלת בתחום המשיק לזה של נוירודרם - מתן תרופה לפרקינסון בשאיפה.