ועידת ישראל לעסקים: מסקנות גרמן יצילו מערכת הבריאות?

מושב הדיון "אצבע על הדופק" יבחן אם יש בכוחן של התוכניות השונות לחסן ולחזק את המערכת הציבורית ואם הדבר מחייב לרסן במקביל את המערכת הפרטית, כפי שקבעה הוועדה בראשות שרת הבריאות

יעל גרמן / צילום: תמר מצפי
יעל גרמן / צילום: תמר מצפי

חצי שנה אחרי פרסום מסקנות ועדת גרמן והכוונות לביצוע רפורמות דרמטיות במערכת הבריאות, יבחן מושב הדיון "אצבע על הדופק", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס", אם יש בכוחן של התוכניות השונות לחסן ולחזק את המערכת הציבורית ואם הדבר מחייב לרסן במקביל את המערכת הפרטית, כפי שקבעה הוועדה בראשות שרת הבריאות.

בנוסף, במסגרת המושב ידונו גם אם הוועדה בחרה בפתרונות אמיצים או שמראש הייתה שבויה בקונספציות, אילו כוחות ואינטרסים פועלים מאחורי הקלעים ומה מכל ההמלצות וההחלטות יגיעו בסופו של דבר לכדי יישום.

בדיון שייערך במעמד שרת הבריאות יעל גרמן ישתתפו: פרופ' גבי ברבש מנכ"ל המרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב"; אלי דפס, מנכ"ל שירותי בריאות כללית; פרופ' גבי בן נון, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת בן-גוריון; פרופ' קובי גלזר, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב ופרופ' יהושע שמר, יו"ר מועצת המנהלים, אסותא מרכזים רפואיים. המנחה יהיה שי ניב, כתב ופרשן "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם.

הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך ב-8-7 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה - לחצו כאן, או חייגו 5988*