דירוג: אלה משרדי הפרסום הכי טובים של השנה

(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"

אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

לפני 9 שנים, במהלך ריצת חצי-מרתון במרוץ בית-שאן, התמוטט איל חומסקי והובהל לבית-החולים העמק ומשם לבילינסון. משרד אדלר-חומסקי שלו טיפל אז במפלגתו של ראש הממשלה, אריאל שרון ז"ל, קדימה, וההתייבשות של הפרסומאי הבכיר הגיעה אל הכותרות. חומסקי היה קרוב לקריסת מערכות כוללת.

"חלק מההתמוטטות שלי היה כיוון שלא יכולתי שיעקפו אותי, וכמעט איבדתי את החיים", הוא אומר השבוע בראיון נדיר ל"פירמה". "האובססיה שלי לנצח היא הרבה פעמים דבר שצריך לטפל בו. הדאגה התמידית למחר לא נותנת לי מנוחה".

הוא התאושש, וחייו של מי שהיה לוחם בסיירת מטכ"ל ניצלו, ולא בפעם הראשונה, ולכאורה נראה כי הוא ממשיך במרוץ האינסופי במלוא הקיטור: חולש ביד רמה על קבוצת הפרסום המונה כיום 9 חברות, משקיע בסטארט-אפים הקשורים בתחום הפרסום, ותומך בלתי נלאה בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, אשר הוא אחד מבעליה. ועדיין, ההתמוטטות באותה ריצה עדיין נותנת את אותותיה.

חומסקי מדבר על המשבר בענף הפרסום ואומר: "טעינו בגדול. קרבות הרחוב בשוק הפרסום הביאו למצב ש-50% ממשרדי הפרסום נמצאים במלחמה קיומית ובסכנת סגירה... אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות".

הראיון המלא עם חומסקי לרגל בחירת אדלר-חומסקי & ורשבסקי למשרד הפרסום המוביל של השנה - במגזין "פירמה" בו מתפרסם הדירוג המלא של משרדי הפרסום לשנת 2014