נפתלי בנט: "99.9% מערביי ישראל נאמנים למדינת ישראל"

שר הכלכלה: "את הקו התקיף בקבינט אני מוביל נגד המחבלים, ועכשיו אנחנו יוצאים עם שורה של צעדים חדשים לאור המצב הביטחוני הקשה, אבל בזרוע השנייה שלי כשר כלכלה לא אתן יד לפגיעה באף עובד על רקע דת או גזע"

נפתלי בנט / צילום: ארן דולב
נפתלי בנט / צילום: ארן דולב

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (ה') בוועידת התעשייה 2014 המתקיימת במלון הרודס באילת לתופעת פיטורי עובדים ערבים ישראלים במשק הישראלי על רקע המצב הביטחוני הקשה ואמר: "נכון שאי-אפשר להבטיח שגל הטרור בישראל נגמר, אבל 99.9% מערביי ישראל נאמנים למדינת ישראל. יש מיעוט קטן מאוד שפועל נגד מדינת ישראל, ולכן המדיניות של ממשלת ישראל היא יד קשה למחבלים, ומנגד יד מחבקת לנאמנים".

"את הקו התקיף בקבינט אני מוביל נגד המחבלים, ועכשיו אנחנו יוצאים עם שורה של צעדים חדשים לאור המצב הביטחוני הקשה, אבל בזרוע השנייה שלי כשר כלכלה לא אתן יד לפגיעה באף עובד על רקע דת או גזע. זה לא יקרה במדינת ישראל".

ולכן, אמר בנט, "הנחיתי את אנשיי במשרד הכלכלה להגביר את האכיפה נגד כל עבירה הקשורה באפליה ומבחן הדמוקרטיה הוא דווקא כשהמצב הביטחוני קשה. צריך להישאר דמוקרטיה דקה גם בימים קשים".

בנט פנה גם למנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר שפרש בשבוע האחרון ונכח בועידה, ואמר לו: "אל תעזוב, אתה פותר חסמים וקשיים. אל תעזוב לפחות עד שנפתור את בעיית הגז הטבעי בישראל".